- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: peek
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zenox1123/
Ditt Hex-ID steam:110000141ccdf62
Ditt Ban-id ulanmg
Vad heter du på Discord? peek.real
Hur länge sedan vart du bannad? 10 min sen
Hur lång tid var din ban? 3 dgr
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? 19sermengreen
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag vet inte själv, någon skrev i twt kom testa gs och då kom åkte jag dit.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag åkte till gs, och skulle skjuta för någon skrev i twt. Och då så döda jag en och sen kom en annan så dödade jag han med.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det, för de skrev i twt och då borde jag få skjuta och inte bli bannad för det.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta staffen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zenox1123/
Ditt Hex-ID steam:110000141ccdf62
Ditt Ban-id ulanmg
Vad heter du på Discord? peek.real
Hur länge sedan vart du bannad? 10 min sen
Hur lång tid var din ban? 3 dgr
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? 19sermengreen
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså jag vet inte själv, någon skrev i twt kom testa gs och då kom åkte jag dit.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag åkte till gs, och skulle skjuta för någon skrev i twt. Och då så döda jag en och sen kom en annan så dödade jag han med.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det, för de skrev i twt och då borde jag få skjuta och inte bli bannad för det.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad innan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjuta staffen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja