Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Ziriux065 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Ziriux065

Ny Medlem
Gick med
22 Juli 2026
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö
Användarnamn: Ziriux065

Ditt namn: David

Ange ditt födelsedatum: 4 Mars 2011

Ditt Discordnamn: ziriux0065

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en social person som gillar träffa många andra samt har jag mycket erfarenhet som staff på massor andra servers , och så kan jag hantera stress på ett bra sätt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? min fritid

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sedan servern öppnade / innan server öppning

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? då jag har erfarenhet och jag vill bli en större del till denna rp server då jag anser att detta verkar vara en bra och seriös roleplay server med full av fantasi

Vad är din uppgift som Helper? se till att folket på Rewerse trivs och att rp-nivån blir bra och reglerna följ på all allvar

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med full aktivitet och en respekt fullt språk till medlemmarna och till staff teamet! hoppas att ni tar in mig

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar ett djupt andetag och tar det lugnt sedan återkommer jag tillbaks till arbetet och gör klart det

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Japp! t.e.x kick , ban , toggleid , slay , spec , noclip , och massor mer

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? ett bra tagg då jag anser att jag kommer spela på denna server ett bra tagg

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer ju säkert lägge upp det t.e.x jag har ju mitt privata liv sedan kommer rp och när rp blir tråkigt kommer jaag över till staff arbete eller tvärt om mellan rp och staff arbete

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? yes!

Ziriux065

Ny Medlem
Gick med
22 Juli 2026
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Malmö