Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Zeb | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Zeb

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
borås
Användarnamn: Zeb

Vad är ditt namn i verkligheten? Zeb Andersson

Vad heter du på discord? Znaffe11

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2008

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag tycker att det sker alldeles för många regelbrott som RDM och VDM. Det förstör spelupplevelsen för många, och jag tycker att det är mycket roligare när alla följer reglerna och spelar
seriöst.

Jag har tidigare varit servervakt på Unive Roleplay och har därmed erfarenhet av att hantera ärenden på ett rättvist, lugnt och professionellt sätt. Jag vet hur viktigt det är att agera opartiskt och att lyssna på båda sidor innan man fattar ett beslut.
Att få chansen att vara en del av teamet och bidra till en bättre spelmiljö är något jag verkligen skulle uppskatta.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. Servervaktens uppgift är att hjälpa till att hålla ordning på servern genom att övervaka sin omgivning och agera professionellt. De ska avlasta staff teamet men inte ta samma ansvar. Servervakter får inte dela ut bans eller varningar, men de kan kicka spelare som tydligt bryter mot reglerna. Rollen handlar om att visa gott exempel i RP och se till att andra också följer reglerna, utan att aktivt leta efter regelbrott. Målet är att skapa en bättre spelupplevelse för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse som servervakt betyder att man missbrukar sin roll på servern.
Korruption kan vara att man låter sina vänner bryta mot regler utan att göra något, eller ger dem fördelar som andra inte får.
Abuse är när man använder sina permissions på fel sätt, till exempel kickar någon utan tydlig anledning, eller använder sin roll för att vinna i RP.
Som servervakt ska man vara rättvis och ansvarsfull. Man ska aldrig använda rollen för egen fördel eller för att hjälpa kompisar på fel sätt.

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? Ungefär 3 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad? Jag har inte blivit bannad en enda gång.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom