Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Zeb | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Zeb

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
borås
Användarnamn: Zeb

Ditt namn: Zeb Andersson

Ange ditt födelsedatum: 21 Juli 2007

Ditt Discordnamn: Znaffe11

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en rolig, snäll och förstående person som gillar att se folk glada. Jag gillar att spela fivem men också andra spel. Jag spelar fotboll och padel om jag inte spelar fivem. Min dröm är att kanske starta en egen server en dag.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv alla dagar efter skolan. Typ 15:30 tills 23:00 eller 00:00. Och på helger så kan jag vara aktiv hur länge som helst.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har varit medlem i ungefär tre månader. Men jag började spela mer nu på det senaste.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För jag tycker det verkar spännande och jag vill kunna hjälpa staffsen med det dom missar. Jag hade inte tänkt använda heller rollen bara för att nyttja mig själv, snarare för att hjälpa andra.

Vad är din uppgift som Helper? Som helper är min uppgift att hjälpa staffs med det som till exempel missar eller inte har tid med. Jag kommer försöka hjälpa till med små saker som olika reports eller scenarion som inte riktigt gick rätt till.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med rättvisa och respekt mot andra spelare. jag kommer alltid försöka hjälpa folk som behöver hjälp. Till exempel med nya spelare som inte riktigt vet hur allt fungerar. Och jag kommer bidra med seriös RP såklart.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och inte bli arg. Jag tror att det kan vara väldigt stressigt att vara helper, just därför måste man hålla lugnet och försöka lösa det som startar stressen.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Servervakt, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan de flesta kommandon. Och om jag skulle undra över något så kan jag fråga andra staffs, hitta det på discorden eller googla och hoppas att kommandon stämmer in på Rewerse roleplay. Men som sagt kan jag de flesta kommandon.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Jag har varit medlem i ungefär tre månader.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att såklart försöka spela mesta tiden av min fritid. Men som sagt så spelar jag både padel och fotboll. Men jag kommer kunna vara aktiv varje dag förutom om jag är bortrest eller något sådant. Jag kommer försöka sätta mitt staff arbete före allt annat.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja. Jag accepterar detta.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej. Jag försöker alltid hålla mig till reglerna.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte den vassaste på det. Men jag kommer göra mitt allra bästa att bli bra på forum.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom