Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad yn10010 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

S1N0

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
19
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
Användarnamn: yn10010

Länk till din steam profil: finns i logsen

Ditt Hex-ID 11000016dc49eff

Ditt Ban-id vybzlb

Vad heter du på Discord? yn10010

Hur länge sedan vart du bannad? 2 dgr sen

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? blakfisken

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-10-04 172021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja sköt min vän p greenzone i gs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad ja bytte kläder i grovestreet garaget sen kom en grabb som ja kände till mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä det var de väll inte men tycker de va lite överdrivet o banna när ja känner honom men a de va fel av mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad engång för rasism för ja skciak en gif i krim dcn men har lärt mig av mina misstag o tagit lärdom av dom bansen ja fått så kommer ta lärdom av denna bannen med

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för skjuta så hade jag kunnat snacka me honom istället o köra iväg från grovestreet upp till sandy eller paleto eller i hamnen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag kommer ta lärdom av denna bannen när ja blir unbannad. fick 2 krim varningar av det ja gjorde och kommer vänta ut dom o inte göra något fel framöver

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

S1N0

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
19
Reaktioner
0
Poäng