Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

xavi1337 | Medlemskap Ansvarig Ansökan

xavi1337

Ny Medlem
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
28
Reaktioner
0
Poäng
1
Ålder
15
Plats
Halmstad
Användarnamn: xavi1337

Vad heter du på discord? osynlig1337_

Vad heter du IRL? Melker

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2011

Hur ofta kommer du att vara aktiv? varje dag

Hur bemöter du andra människor? med respekt alla ska ha samma respekt ingen ska känna sig mindre värd en andra då de ej är okej spelar ingen roll hur du ser ut beter dig du ska alla bestämmas med respekt

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? jag söker till medlemskap ansvarig eftersom jag tycker om att hjälpa spelare och vill bidra till att servern får en bra och aktiv gemenskap jag är lugn rättvis och kan ta beslut utan att låta känslor styra jag lägger tid på att läsa ansökningar noggrant och behandlar alla lika oavsett vem de är jag vill vara med och se till att de som blir godkända passar in på servern och vill skapa en bra upplevelse för alla

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? ni ska välja mig eftersom jag är aktiv ansvarstagande och rättvis jag tar mina uppgifter på allvar och stressar inte igenom beslut utan läser varje ansökan noggrant jag kan samarbeta med andra i staff och tar gärna emot feedback för att bli bättre mitt mål är att hjälpa servern att få engagerade medlemmar och skapa en bra upplevelse för alla

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? jag tycker att den som vill bli medlem ska vara mogen kunna följa reglerna och alltid visa respekt mot både spelare och staff personen ska ha en bra förståelse för roleplay eller åtminstone vara villig att lära sig och utvecklas det är viktigt att ansökan är välskriven ärlig och visar att personen verkligen vill spela på servern och bidra till en bra gemenskap jag tycker också att man ska kunna ta kritik på ett moget sätt och förstå att regler finns för att skapa en rättvis och rolig upplevelse för alla

Finns det något annat du vill tillägga? nej ba att ja hoppas att ja blir godkänd har indragen medlems roll men smexy skulle ta bort den sa han har bevis i mitt o hans pm

Top Bottom