Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad X1a0 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

X1a0

Ny Medlem
Gick med
11 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Niger
Användarnamn: X1a0

Ditt namn: Jonas

Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2009

Ditt Discordnamn: _x1a0_09

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en schyst, snäll och skön person som gillar snacka med andra, så jag tycker att staff skulle passa mig, jag är väldigt lugn och har mycket tålamod, jag är ganska bra på att lyssna på folk och hjälpa till de när de behöver hjälp.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer Rpa kanske 1-2 dagar i veckan, 3-5 staff och resten för skolarbete, fritid med mera. Alltså kommer jag fokusera mest på mitt staff arbete.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sen 2024

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ska bli Staff eftersom att jag tycker om server moderation och hålla koll på spelare. Jag tycker inte om lall och till exempel OOC ig och därför vill rensa bort dessa ämnen på servern bland annat. Jag tycker även att Rewerse rp nivå är riktigt låg nu vilket jag kommer jobba på och se till så att spelare faktiskt höjer sin rp nivå i tid innan de åker på ban. Social rp vill jag definitivt förbättra. Det sker att man kör hoj, sedan kommer det gäng bilar, de hoppar ut och riktar och säger nåt i stil med: Ey, upp med händerna!! Sedan rånar de dig på din mat, pengar, kanske baseboll trä osv. Det finns inget socialt i det.

Vad är din uppgift som Helper? min uppgift som staff är att hålla koll så att andra inte förstör rp för andra, jag tycker att om man vill va staff så ska man ta staff arbete förre än rp, man ska ta reports, supp och kolla forumet om någon har ansökt servervakt osv, så helt enkelt staff ska kolla så folk beter sig och ta reports, supp och ansökningar inom deras jobb/arbete.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer är väldigt bra på att göra staff, jag har massa vänner som är staff och har varit, de har visat mig hur man gör allt, jag kommer bidra genom att bara göra staff arbete och rpa väldigt lite, jag är också ganska aktiv och är jätte bra att snacka med folk.

Hur hanterar du stressiga situationer? när jag är i stressiga situationer så tar jag djupa andetag och försöker det bästa jag kan, jag tar det långsamt och inte så fort så att jag inte gör fel(/dåliga beslut.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag vet hur man bannar folk, kickar, ressar, frezzar, bringar, goto, svbannar, samtal/avsluta samtal, noclipar, togglename/toggleid

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Sen en stund efter alla spelare gick upp som satan och då jag insåg att de kan bli lite lall hit och ditt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska satsa på att göra så mycket staff arbete som möjligt men de kan komma några hinder som till exempel om jag ska hänga med familjen eller vänner. så ska försöka mitt bästa att göra staff arbetet.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja jag accepterar det!

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nopp då jag är väldigt seriös inom rp osv

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag då jag har erfarenhet

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom