Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad whotfulookinat | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

asseso

Medlem
Gick med
22 September 2025
Meddelanden
28
Reaktioner
1
Poäng
6
Plats
Sverige
Användarnamn: whotfulookinat

Ditt namn: Wille

Ange ditt födelsedatum: 14 Augusti 2010

Ditt Discordnamn: whotfulookinat

Berätta kortfattat om dig själv. Positiva: Hjälpsam, Lätt att tolka, Tålamod, Aktiv, Bra ton Negativa: ADHD ( Kan uppfattas negativt ) väldigt bestämd med det jag säger, Kan uppfattas dåligt inom FiveM världen men ni avgör, Kan ibland ha svårt att förstå vad folk menar när dem rabblar upp flera saker samtidigt, Ingår lite i adhdn

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 9-22 beror helt på per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Ganska länge nu, Nån månad

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag gillar att hjälpa till och speciellt för större servrar! Jag strävar efter bra rp och trygg plats! Men jag vill ju även visa att jae bra person som folk kan komma och snacka me ifall de är nått som är fel med servern eller nått annat att nån håller på mot dem! Utanför ingame som handlar om servern! Sen här är en liten kortfattad anledning till att just jag ska bli Staff: För att ja söker just nu ny server ja kan vara staff i! Då ja har ingen annan att vara de i och ja älskar att snacka me folk! Och att hjälpa folk! Så då tänker ja att rewerse staff e de bästa ja jobbet för mig! Nu när vi kommer med en storm på rewerse har ja märkt att vi växer snabbare och snabbare de tar liksom aldrig slut! Och de kommer ju sluta me då att ni behöver mer Staffs! så då täntke ja varför inte ansöka! Man kan alltid prova! Ni kommer aldrig klara all stress som kommer sen! De kommer vara medlems ansökningar Krim ansökningar allt möjligt! Visst ja är bara 1 person! Men de är något iaf ja kan göra något! Ja har varit staff på swewave innan! De är ju en stor server! Ja uppskattades mycket! Och hade över 70 +reps! Ja älskade den servern! Så jävla mycket! Ja spendera mycket pengar! Som skulle gå till servern! Då ja ville ge tillbaks från all kärlek ja själv får från sevrern! Men de kom en dag! Ett gäng som inte gillade mig! För ja sa till dem om deras rp nivå! Dem samlade ihop ett gäng och satte sig support och anklaga mig för att ha sagt massa saker osv! På De hade dem fixat en AI bot så de lät typ som mig! Så dem gick ju på de och drog min staff direkt! Sen dess har ja inte varit så sugen på att vara staff på servers längre! Men nu tänker ja att vi kör igång igen! Ja har ju som sagt väldigt mycket erfarenheter hade som sagt 70 +reps och de gick hur bra som helst! Ja har även ägt egna servers då dem oxå gått bra! Vi har legat på 70 spelare typ och tjänade in bra! Asså gillar ja denna servern kommer ja såklart donera tillbaka för all kärlek! Men tillbaka till staff ansökningar! Ja hade en egen server som sagt som gick jätte bra! Men ja vet samtidigt hur de känns när liksom alla e på en osv! Samt när de är få staffs i tjänst! Därför tänker ja att ja kan bli staff på rewerse då ja vet hur de känns själv!

Vad är din uppgift som Helper? Att hålla koll på den vardagliga verksamheten på servern, Dvs support, rp, och allmän hjälp, jag gör inprincip ett jobb som underlättar för riktiga staffsen / mod+ så dem inte behöver lika mycket jobb.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Kommer bidra med bra uttalanden, Väldigt aktiv i support och reports, Kommer ta mitt jobb på fullaste allvar och kommer se till så att servern hålls trygg.

Hur hanterar du stressiga situationer? Tar det som det kommer, Men föredrar 1 sak i taget.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /m, /tpm, /ooc, /clearchatforall, /giveitem, /openinventorytarget, /clearinv, /ban, /svban, /banlookup, /unban, /togglename, /toggleid, /skin, /spectate, /revive, /sc, /sv, /dv, /announce, /noclip, /goto, /bring, /samtal

Kommer inte på fler men ja kan säkert många mer.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Ganska länge nu, Nån månad

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer framför allt ta staff arbetet på en högre nivå och större prioritering på staff arbetet jämfört med mitt privata liv, Men såklart så kan man inte ro för när man ska iväg t.ex med familj eller liknande.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Yes

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej, Dock indragen kriminell.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Japp, Har ju satt upp detta forumet så ja.
 
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom