Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad vickzo | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

vickzo

Ny Medlem
Gick med
17 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: vickzo

Ditt namn: vickzo

Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2011

Ditt Discordnamn: eyroxish

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter vickzo och är 14 år gammal jag är en snäll person och en person som är respektfull mot alla.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15:00-22:00 typ men på måndag,tisdag och thorsdag har jag träning sent så då kan jag inte men ibland kanske om jag är sjuk eller något annat.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 dag

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För jag gillar att vara staff och hjälpa till folk så de blir en bra rp och rolig så alla beter sig jag har vart staff i andra server ochså och då va de roligt så jag lämnade där och kom över till Rewerse.

Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa till folk så det går bra och kolla vad folk gör så dom inte gör fel akticka grejer ingame och i discorden hjälpa till folk de dom behöver hjälp med så de har de roligt i Rewerse rp.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper vill jag bidra till att skapa en trygg, hjälpsam och välkomnande miljö för både nya och erfarna spelare i servern. Jag är tålmodig, lyhörd och bra på att förklara regler och hjälpa andra utan att döma. Jag kommer vara aktiv i supporten, svara på frågor så snabbt jag kan och hjälpa spelare att förstå hur man spelar ett bra och realistiskt RP. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig inkluderade, och att man löser problem lugnt och respektfullt. Jag vill hjälpa till att hålla en bra stämning i communityt och vara en kontaktperson som spelare känner att de kan vända sig till om de behöver hjälp eller stöd.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka logiskt i stressiga situationer. Istället för att reagera direkt, tar jag ett steg tillbaka, andas och fokuserar på att lösa problemet på ett sakligt sätt. Jag tycker det är viktigt att behålla ett respektfullt bemötande, även om andra kanske är upprörda. Om det är en konflikt i RP eller mellan spelare, lyssnar jag på båda sidor innan jag agerar, och följer alltid serverns regler och riktlinjer. Jag vet att stressiga situationer kan uppstå, särskilt i en större community, men mitt mål är alltid att lösa dem lugnt, rättvist och utan att skapa mer drama.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har god grundläggande erfarenhet av de vanligaste kommandona i RP-servrar, både för rollspel och administration. Jag kan använda kommandon som t.ex. /mig, /gör, och /testa på ett korrekt sätt för att skapa ett realistiskt och engagerande RP. Jag har även koll på många av de vanliga kommandona som används inom staff-roller (som t.ex. /revive, /bring, /goto, etc.) och jag är noggrann med att inte missbruka dem. Om det är ett nytt system eller custom kommandon på servern så lär jag mig snabbt. Jag är öppen för att lära mig mer och ser till att alltid använda kommandon på ett sätt som följer serverns regler och riktlinjer.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag ville bli staff när jag gick med i servern för jag har vart staff i andra servrar men jag va staff i en annan men jag lämnade där för att gå med i Rewerse för min kompis sa att den här var bättre än den andra och hade bättre rp

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att lägga upp mitt staffarbete på ett strukturerat och balanserat sätt för att se till att jag hinner med både mitt privatliv och mitt RP utan att det påverkar kvaliteten på mitt arbete. Jag kommer vara tydlig med när jag är tillgänglig som staff och när jag är inne för att bara spela RP, så att jag kan fokusera på rätt saker vid rätt tidpunkt. Jag kommer även att vara ärlig med min tillgänglighet och säga till i förväg om jag vet att jag får mindre tid under vissa perioder. För mig är det viktigt att hålla en sund balans – jag vill bidra till servern på ett hållbart sätt, inte ta på mig för mycket så att det påverkar varken mitt IRL-liv eller min spelupplevelse negativt.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja jag accepterar att jag inte kommer kunna RP:a som vanligt under min Helpertid

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej jag har inte haft kriminella varningar på Rewerse

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja jag vet hur man flyttar trådar och låser trådar

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom