Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad v1xz645 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

v1xz645

Ny Medlem
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
överallt
Användarnamn: v1xz645

Ditt namn: Valter

Ange ditt födelsedatum: 28 Januari 2008

Ditt Discordnamn: v1xz645

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en kille som går andra året gymnasiet och jag heter Valter och är 17 år. Jag är en öppen person och en glad person som alltid försöker att hjälpa folk med saker. Jag jobbar mycket i skolan men efter skolan har jag massa fri tid som jag lägger på FiveM som är mitt största intresse. Jag har spelat FiveM sen jag var 10 år och nu är jag 17 år och första gången jag spelade FiveM så fastnade jag och började spela mer och mer tills nu då jag spelar dag in dag ut. Jag har mycket kompisar i skolan och är allmänt hjälpsam och glad person.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar från 6-11 på kvällen och på helger från 18-03 typ.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 3 månader typ

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag såg att de behövdes nya och jag känner att de hade varit kul att hjälpa folk som vill testa på rewerse och göra servern större genom att vara en bra och hjälpsam staff som inte är på någons sida utan håller sig till reglerna då ja är hyfsat ny till spelet och snabbt lärt mig vet jag hur de kan vara att inte fattar allt direkt och vill kunna va mer och hjälpa för de spelarna som känner så utan att nån ska känna att dom ej vågar fråga om hjälp och gör fel istället då jag redan har varit staff innan på rewerse före länge sen och är kunnig om områderna korruption och abuse och vet reglerna bra tyckte ja de passade mig också som har en roll som har lite ansvar och just att jag är en av de äldre så ser jag mig mer mogen och kan göra bättre val i vissa scenarion

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är att hjälpa om de behövs spelare ska kunna fråga mig vid funderingar eller om dom tycker en annan spelare gjort eller sagt något fel eller uttryckt sig på ett dåligt sätt även ska ja kunna säga till personer som gör fel oavsett spelare inte för ja känner den eller har ett extra öga för personen alla regler gäller alla spelare på samma sätt

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som staff kommer jag att bidra med engagemang, tålamod och ett lugnt sätt att hantera situationer på. Jag är en social och ansvarsfull person som alltid försöker vara rättvis och respektfull, även när det är mycket som händer. Jag vill finnas där för spelare som behöver hjälp, svara på frågor och se till att alla känner sig trygga på servern. Eftersom jag är aktiv varje dag kan jag ofta vara snabb på att agera om något händer. Jag vill också bidra till en positiv stämning och hjälpa till att göra rewerse till en plats där både nya och erfarna spelare känner sig välkomna. Att vara staff för mig handlar inte bara om att hålla ordning ,det handlar också om att göra servern roligare och bättre för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag först att vara lugn och tänka igenom vad som händer innan jag gör något. Jag fokuserar på vad som är viktigt och försöker inte låta känslorna styra, så att jag kan fatta bra beslut. Jag delar ofta upp problemet i mindre delar och tar en sak i taget, så att det känns lättare att lösa. Om jag känner att det blir svårt är jag inte rädd för att be om hjälp eller prata med andra staff för att hitta den bästa lösningen. Genom att hålla mig lugn och professionell kan jag göra mitt jobb bra, även när det är stressigt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har ganska mycket erfarenhet så jag varit staff förut här är några exempel på commands Här är några commands
/ooc
/svban
/kick
/noclip
/who
/skin
/revive
/toggleid
/togglename
/dv
/spectate
/bring
/goto
/freeze
/unfreeze
/tpm
/clearchat
/clearchatforall
/setjob

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? 3 månader typ

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag har träning måndag, tisdag, onsdag och fredag men kommer kunna vara aktiv både innan och efter träningarna sen på helgerna så kan jag vara aktiv från typ 6 på kvällen till typ 03-04 på natten då jag kan lira typ hur länge som hälst då. Jag kommer vara aktiv minst 1-2 timmar per dag och max 10-12 timmar per dag om inte vissa dagar mer och vissa dagar mindre. Jag kommer också prioritera staff arbetet över att rpa så kommer kunna hjälpa folk väldigt mycket.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det accepterar jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom