Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd utt3r11 | Ansökan till Servervakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

utt3r11

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: utt3r11

Vad är ditt namn i verkligheten? utter

Vad heter du på discord? utt3r11

Ange ditt födelsedatum: 12 Mars 2010

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt på Rewerse för jag brukar ganska så ofta se folk som begår små regelbrott och jag tycker inte det är något som ska finnas på servern och som jag vill förhindra då det kan göra så att andra medlemmar eller icke medlemmar på servern gör samma sak för att dem tror att det är rätt men egentligen så gör dom fel vilket dom inte ska göra då det förstör rpen. Sedan vill jag också bli staff i framtiden så jag vill först prova på att vara servervakt nu i början så att jag kan på något sätt känna en liten del på hur de kan vara att vara staff på Rewerse och jag tror att detta kommer hjälpa ganska mycket för mig om jag vill bli staff i framtiden.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. En servervakts uppgift är att söka efter regelbrott och se till så att alla medlemmar rpar bra på servern och inte begår massor utav regelbrott inom rpen och inte banna folk som rdmar eller liknande då man som servervakt ska ta kontakt med en staff som kan ta åtgärder på de då jag som servervakt bara kan svbanna vilket inte kommer kunna sätta stopp för rdmare särskilt länge vilket kan resultera i att personen kommer in igen på servern och fortsätter göra samma sak.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse inom just servervakts rollen kan vara att man utnyttjar sina permissions och t.ex kickar folk, svbannad folk eller liknande vilket är något av de värsta jag vet och som också INTE är okej enligt mig. Abuse inom et tscenario kan vara t.ex att man ressar i ett skott scenario och går och t.ex kickar andra folk för att man själv tycker dom gör fel och går runt och tror att man äger hela servern vilket jag tyckert är helt fel att göra som servervakt då man ska rpa precis som en normal spelare på servern.

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? sedan 2024

Hur många gånger har du blivit bannad? vet inte exakt

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom