Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Twisy | Ansök som Chef

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Twisy

Ny Medlem
Gick med
29 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Twisy

Vilken chefsposition ansöker du till? Rikspolischef

Ditt Discordnamn: Tw1isy

Hur gammal är du? 1 Januari 1970

Hur länge har du spelat på Rewerse? Sen den öppnades ish

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att jag kommer först se vilka som är poliser se om dem har dem kunskaper som jag söker eller känner mig trygg vid jag kommer också försöka få in så många poliser som möjligt för att vi ska få en sån stabil kår som möjligt. Jag kommer vara aktiv med att lyssna på mina kollegor se vad dem vill ändra på eller fixa så de blir bättre liksom. Jag kommer ha väldigt många utsättningsmöten där vi ska gå igenom vad som kommer hända eller vad som har hänt helst dela upp personer i grupper för att patrullera i olika delar av staden. Jag kommer kolla igenom alla enhetschefer se vad som krävs för förbättring eller om de är bra redan som de är

Har du några erfarenheter inom detta jobb? Ja jag har rpat som polis på avena var polismästare

Berätta om din karaktär Ja han heter Ragnar Svensson han är en väldigt omtyckt kille som gillar att vara med andra personer lära sig massa saker men framför allt vill han hjälpa andra människor med att exempelvis anpassa i samhället han var en duktig kille under skolgången han gick ut med bra betyg och gick ansökte om Polishögskolan som han kom in på sedan gick han klar alla år och blev aspirant och sedan nu har det gått 10år säger vi och han är polismästare och ansöker nu om riks platsen

Hur ofta kommer du vara inne? Så mycket jag kan minst 3 Tim om dagen

Har du läst våra Regler? Ja

NissePisse

Head.Mod
Forumpersonal
Head.Mod
Verksamhetschef Jobb
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Donations Manager
Personal Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
41
Reaktioner
0
Poäng
6
Ålder
15
Din chef ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

NissePisse

Head.Mod
Forumpersonal
Head.Mod
Verksamhetschef Jobb
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Donations Manager
Personal Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden