- TRÅDSKAPARE
Användarnamn: trukx.19k
Ditt namn: lim
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2009
Ditt Discordnamn: Trukx / Dadabobo.19
Berätta kortfattat om dig själv. snäll, gillar att hjälpa.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-22 på vardagar och 07,01/02
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? länge sen förra året
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag vill hjälpa medlemmarna och nya personer. Försöka minska skjutandet på servern iallafal rdmn.
Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa folk med saker dom behöver hjälp med i både ig och i support.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Att medlemmarna får hjälp och förbättra servern
Hur hanterar du stressiga situationer? försöker lugna ner situationen eller att be en högre uppsatt och ta över
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Alla inom Helper
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? länge sen förra året typ.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mest staff arbete än rp och mitt privat liv först såklart.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja.
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej men kan lära mig snabbt
Ditt namn: lim
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2009
Ditt Discordnamn: Trukx / Dadabobo.19
Berätta kortfattat om dig själv. snäll, gillar att hjälpa.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 15-22 på vardagar och 07,01/02
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? länge sen förra året
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för jag vill hjälpa medlemmarna och nya personer. Försöka minska skjutandet på servern iallafal rdmn.
Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa folk med saker dom behöver hjälp med i både ig och i support.
Vad kommer du att bidra med som Helper? Att medlemmarna får hjälp och förbättra servern
Hur hanterar du stressiga situationer? försöker lugna ner situationen eller att be en högre uppsatt och ta över
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Alla inom Helper
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? länge sen förra året typ.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? mest staff arbete än rp och mitt privat liv först såklart.
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja.
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Nej men kan lära mig snabbt