Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd sulle | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

sulle

Medlem
Gick med
6 Oktober 2025
Meddelanden
17
Reaktioner
2
Poäng
6
Plats
Svergie
Användarnamn: sulle

Vad är ditt namn i verkligheten? Sulle

Vad är ditt discord namn? 6c4u

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2009

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Big Tone och han är 23 år gammal, Född och uppvuxen i förorten i Malmö och har haft en väldigt strulig barndom. Hans pappa gick bort i gängkonflikt när han var cirka 12 år gammal. Mamman behövde då ta hand om 4 barn helt ensam vilket ledde till att hon i slutändan blev för stressad och tyvärr också gick bort pga Överdos. Big Tone som var de äldsta syskonet i familjen fick då steppa up och tog hand om sina 3 syskon. Han gick med i gängkriminalitet strax efter hans mamma gick bort just för att kunna tjäna pengar till sin familj och kunna försörja dem. Det fanns inte alltid mat på bordet och det motiverade bara Big Tone ännu mer. Han gjorde sjukare och sjukare grejer inom kriminaliteten vilket även gav han mer respekt osv inom den kriminella världen i Malmö. Även därifrån han fick sitt namn Big Tone då han var rätt högt uppsatt inom sitt kriminella nätverk. Big Tone har flyttat runt lite överallt och har försökt få en fräsch och ny start i många städer men han har inte riktigt kunnat få sig att känna sig hemma. Det är darför han nu valt att flytta till Rewerse.

Vad vill du helst rollspela som? Kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös och krävande rp som jag tror kan få dem om kring mig att rpa på samma sätt. Jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp då jag har ca 3k timmar på fivem. Jag är mogen vilket jag tror verkligen kan behövas i många scenarion för att helt enkelt utveckla olika scenarion och helt enkelt få så bra och rolig rp som möjligt!

Hur hittade du Rewerse? Youtube

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom