Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd stzder | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

stzder

Ny Medlem
Gick med
12 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: stzder

Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? shzdp

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Karim Fares och han är uppväxt i en kriminell miljö hans pappa är ursprungen från syrien och han har en lillebror som heter dion han har haft det tufft i sin uppväxt hans mål var att bli polis men hans pappa var inte där när han växte upp. Karims var bara där för han eftersom hans pappa var militär i syrien och fick inte åka hem. När Karim kom till sverige så skolkade han hela hans skolgång och han började hänga med fel folk sedan så blev det till ett problem han fick soc anmälningar och polisen blev inblandad i små brott som narkotika sedan började han bygga upp ett nätverk med sina vänner och träffa nya folk letade kunder osv, Karim ville sluta med det han gjorde, som han gjorde till slut och sökte till polismyndigheten.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en seriös spelmiljö och jag har väldigt mycket erfarenheter jag kommer göra det så roligt för alla genom att bygga en realistiskt upplevelse och skapa så trovärdiga scenarion som möjligt.

Hur hittade du Rewerse? Genom FiveM

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom