- TRÅDSKAPARE
Storebrorish
Ny Medlem
Användarnamn: Storebrorish
Ditt namn: benji
Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2010
Ditt Discordnamn: Storebror_kanin
Berätta kortfattat om dig själv. rolig trevlig o cool
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 16-21
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ett tag
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att hjälpa till med att få bort alla problem spelare
Vad är din uppgift som Helper? att hålla koll på servern och ser jag problem så tar jag de med någon högre uppsatt
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommr bidra med att jag kommer få bort alla Problem spelare och hitta problem med servern och ta det med Ägaren
Hur hanterar du stressiga situationer? jag håller mig lungn o hämtar dit någon högre uppsatt som kan hjälpa
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip /revive /kick /ban /staffcall
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? ett tag
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer ha mitt staff arbete spm prio ett om jag är inne på datan
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? aldrig
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja
Ditt namn: benji
Ange ditt födelsedatum: 10 Februari 2010
Ditt Discordnamn: Storebror_kanin
Berätta kortfattat om dig själv. rolig trevlig o cool
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ 16-21
Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ett tag
Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att hjälpa till med att få bort alla problem spelare
Vad är din uppgift som Helper? att hålla koll på servern och ser jag problem så tar jag de med någon högre uppsatt
Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommr bidra med att jag kommer få bort alla Problem spelare och hitta problem med servern och ta det med Ägaren
Hur hanterar du stressiga situationer? jag håller mig lungn o hämtar dit någon högre uppsatt som kan hjälpa
Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Jobb
Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip /revive /kick /ban /staffcall
Hur länge har du varit medlem på Rewerse? ett tag
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer ha mitt staff arbete spm prio ett om jag är inne på datan
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja
Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? aldrig
Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja