Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad steadyblixkin | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

steadyblixkin

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
11
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
rewerse
Användarnamn: steadyblixkin

Ditt namn: .

Ange ditt födelsedatum: 6 Oktober 2010

Ditt Discordnamn: steadyblixkin

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är 15 år gammal och brukar beskrivas av folk som en snäll och omtänksam person. Jag gillar att hjälpa andra och försöker alltid sprida en bra stämning omkring mig. På fritiden spenderar jag mycket tid vid datorn, där jag spelar olika spel men som mest FiveM, FiveM är ett av mina favoriter. Jag tycker om att spela där eftersom man kan samarbeta med andra och uppleva olika typer av rollspel. För mig handlar spel inte bara om att vinna, utan också om gmenskap och att ha roligt tillsammans med vänner och andra man kan hitta på FiveM.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar 15:00 ish - 23:00 Helger 13:00 - 03:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Har varit medlem hos er i ungefär några veckor nu.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse för att jag vill hjälpa till att göra servern ännu bättre och skapa en bra upplevlse för alla spelare. Jag gillar att hjälpa andra och försöker alltid vara trevlig, tålmodig och rättvis. Eftersom jag redan spelar mycket på servern känner jag till hur saker fungerr, och jag vill bidra till att hålla en positiv stämning och hjälpa nya spelare att komma in. Att vara Helper skulle också vara en chans för mig att utvecklas, lära mig mer om ansvar och bli en del av teamet i Rewerse.

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att hjälpa spelare med frågor och problem, både i spelet och på Discord. Jag ska se till att nya spelare känner sig välkomna och får den hjälp de behöver för att förstå serverns regler och funktioner. Jag ska också bidra till att hålla en trevlig och respektfull stämning på servern, samt ta hand om folk som bryter emot reglerna. Kort sagt handlar rollen om att vara ett stöd till folk som behöver hjälp och hjälpa till att göra Rewerse till en servern där man kan ha roligt.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att bidra med ett positvt och hjälpsamt sätt, och jag kommer alltid försöka göra mitt bästa för att andra ska trivas på servern. Jag är lugn, tålmodig och bra på att kommunicera med folk, även i stressiga situationer. Jag gillar att hjälpa till och förklara saker på ett enkelt sätt så att alla förstår. Jag kommer också bidra med engaemang och närvaro, jag är ofta aktiv och vill vara tillgänglig när någon behöver hjälp. Mitt mål är att skapa en trevlig stämning, stötta både nya och erfarna spelare, och hjälpa till att utveckla Rewerse till en ännu bättre server.

Hur hanterar du stressiga situationer? När jag hamnar i stressiga situationer försöker jag först och främst att hålla mig lugn och inte stressa upp mig ännu mer. Jag brukar ta ett djupt andetag, tänka igenom situationen och sedan lösa problemet steg för steg. Jag försöker också att inte ta saker personligt, utan fokusera på att vara saklig och respektfull, även om någon annan kanske är upprörd. Om det är något jag inte kan lösa direkt, ber jag om hjälp från en högre uppsatt än mig som tex en mod mm så att situationen hanteras på rätt sätt. Jag tycker det är viktigt att alltid behålla ett lugnt och professionellt beteende, även när det blir stressigt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip
/bring
/goto
/tpm
/tp
/v
/dv
/revive
/slay
/reports
/spec
/spec off
/samtal
/ban
/svban
/kick
Har mycket mer kommandon som jag kan har varit staff på Unive, Swewave, Avena förr.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har tänkt på att bli staff på Rewerse ett bra tag nu. Sedan jag började spela på servern har jag märkt hur bra rpn är och hur mycket staffsen gör för att hjälpa andra. Det inspirerade mig till att också vilja bidra och vara en del av erat team. Jag har därför under en längre tid försökt lära mig hur saker fungerar, följt reglerna och varit aktiv i spelet för att visa att jag tar detta väldigt seriöst.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att ha en bra balans mellan mitt staff arbete, mitt privata liv och min RP. Skolan och det privata livet kommer alltid först, men jag kommer se till att ha tid över till att vara aktiv som Helper när jag är online. När jag RPar kommer jag fokusera på och upplevelsen, men jag kommer alltid vara beredd att hjälpa till om någon verkligen behöver det. Jag tror att det är viktigt att planera sin tid och att inte ta på sig för mycket på en gång. På så sätt kan jag vara en aktiv somm Helper, samtidigt som jag fortfarande hinner med både mitt liv utanför spelet. Men jag kommer att göra staff arbete mycket mer än att RPa.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det accepterar jag.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom