Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad solstol | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

solstol

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Norrköping
Användarnamn: solstol

Ditt namn: Liam

Ange ditt födelsedatum: 16 Januari 2010

Ditt Discordnamn: squiex.

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en skön grabb som tycker om att spela fivem väldigt mycket med mina vänner.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag vet inte riktigt men iaf 3 timmar om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 3 veckor ish

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till helper för att jag vill göra rewerse till ännu en bättre server och göra det bästa för servern och hålla koll på folk så folk gör rätt osv.

Vad är din uppgift som Helper? Att se till att hjälpa folk som behöver det till exempel som i support om någon vill anmäla en person för fusk så är det min uppgift att hjälpa dem!

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med bra hjälp och mycket aktivitet.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar 3 hjupa andetag och försöker fortsätta med det jag gör.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /goto /bring /skin /kick /revive /samtal /tpm /freeze /unfreeze /unban /noclip

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? 2 dagar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska förska va inne och göra staff arbete iallafall 3 timmar per dag.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej inte vad jag kommer ihåg.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Njaa inte helt säker.

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom