Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Snak312 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Snak312

Ny Medlem
Gick med
13 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Snak312

Ditt namn: Liamo

Ange ditt födelsedatum: 7 April 2007

Ditt Discordnamn: Snak312

Berätta kortfattat om dig själv. Jag själv är en person som är väldigt social av mig då jag har det väldigt lätt för mig att kunna prata med nya personer som jag inte har prata med tidigare. Samt så är jag väldigt hjälpsam av mig som person då jag har alltid gillat att hjälpa folk både irl och på fivem då jag har varit staff tidigare på andra servrar. Samt lite negativa saker om mig är att jag är en person som ibland kan tappa fokus har lite lätt för mig att tex börja tänka på annat om någon tex pratar men detta är något som jag har förbättra mig på väldigt mycket och om jag ska vara helt ärlig så heter det inte hänt på senaste. Samt så är jag en person som är trevlig av mig och brukar ge komplimanger till folk tex bra gjort osv. Samt så är jag en person som gillar att spela fotboll på fritiden. Samt så gillar jag att vara ute med vänner. Och så har jag inntrese för data spel som tex fivem. Då jag har spelat det i 2 år nu. Samt så gillar jag att vara och umgås med min familj och göra olika aktivtet med dom. Jag gillar verkligen att ja spela och vara med personer som gör mig glad.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag. Jag kommer kunna vara väldigt aktiv på helger 8-12 timmar vardagar 5-8 timmar. Så jag kommer bara väldigt aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Ungefär sedan den starta upp.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag blir motiverad att söka till support då jag ser många som vill bli wl. Samt flera gånger har jag sett folk vdm lalla rdm och mycket mer detta vill jag stoppa då jag vill försöka få rp så bra och realistisk rp som möjligt och inte att folk ska förstöra rp. Plus jag vill även fixa så att folk får en chans att rp då jag vill att server ska öka med spelare som tidigare sagt jag vill läsa många wl ansökningar så att flera kommer in och rp. Samt så har jag väldigt många gånger sätt att flera sitter i support och behöver hjälp och då vill jag hjälpa dom som behöver hjälp på ett bra sätt. Och så har det också hänt flera gånger att folk skriver i ooc om jag är gud och om jag kan hjälpa dom men då jag inte har haft möjligheten att göra det. Så det är också därför jag vill väldigt mycket vill bli support för att kunna hjälpa spelare som har problem och annat.

Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa spelare banna folk som inte kan bete sig kicka folk som lallar hålla koll så det inte sker regelbrott ta återgärder i support och mycket mer! Kunna även ta hand om det ansvar område jag har samt även vara aktiv på forumet i ban överklagan och mycket mer!

Vad kommer du att bidra med som Helper? Kommer bidra med hög erfarenhet sammarbete med både staffs och aktivt staff arbete så bara går framåt. Jag kommer även bidra till en hög nivå av arbete. Samt göra mycket saker som kommer bidra på servern. Kommer vara väldigt aktiv i support och hjälpa massa folk i support och hjälpa inom det områden jag har ansvar över!

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra jag tar alltid en djupt andetag och tar en sak i taget sen om folk hetsar i support så brukar jag ta kommando och säga åt dom ifall dom ska sitta och bråka i support så får båda konsekvenser. Samt så brukar jag även hjälpa mina kolegor och då räknar jag med att dom hjälper mig i stressiga situationer.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper gällande kommandon då jag vet väldigt många nästan alla några tex: /noclip /goto /giveitem /freeze /givemoney. Och mycket mer. Så ja jag har väldigt god kunskaper gällande kommandon som ni ser. Jag vet även koms för att banna kicka tex för att banna någon i 30min så är det /svban. Jag vet även hur man spawnar in bilar och helis och mycket mer om det behövs. Även kanske inte för det är viktigt men så kan jag dom flesta /e kommandon för ibland har det hänt att folk som behöver hjälp med att stava rätt till en emote så brukar jag oftast kunna den emotens namn. Här är några ex:
/pm (id) Skriv privat meddelande till följande
/sc Staff Chatt [användbar]
/v (fordonsnamn) Spawnar in följande Fordon
/setjob (id) (jobb) Sätter personens jobb
/sqlbanoffline Bannar en person som har gått offline
/goto (id) Tar dig till följande id
/sv Sv chat
/specoff för att sluta specca följande spelare
/sqlbanhistory För att kolla om individen har mera banns tidigare
/setgroup (ID) (RANK) Du ger någon en högre permission, Te,x Servervakt
/addkey, Ger nycklar till följande Byggnad
/giveitem (id) Ger spelaren Följande sak
/clearall Rensar chatten
/announce Visar en viktigt meddelande
/clearinventory (id) Tar bort individens inventory
/givemoney (id) (antalet pengar) Ger följande id Pengar
/ooc Typ som announce fast det står ooc
/unfreeze (id) Går så att den frysta spelaren vaknar till igen,
/skin (id) Ger personen möjlighet att byta kläder
/svban (id) (andledning) Tillfällig ban på 30min
/sqlban (id) (andledning) Bannar någon på valfri grad
/sqlunban (hexid) Tar bort Avstängning
/sqlsearch (steamnamn) Visar perm Hexid
/who (id) Visar roller te.x Medlem + Kriminell
/noclip Man kan flyga runt och hålla koll
/spec (id) Speccar enskild person Utan att id syns
/revive (id) Revivas individen
/dv Tar bort fordon
/tpm Bringar sig själv till sin marker
/bring (id) Drar personen till följande plats
/freze (id) Gör så individen Fryser

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Några dagar faktiskt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag på min fritid kan spela så kommer jag vara inne men under prov och sånt så kanske lite mindre men jag är däremot väldigt lätt lärd av mig så det kommer gå väldigt snabbt med mina prov knappt behöver jag plugga.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Såklart

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej inga alls.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja det vet jag!

S1N0

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Gick med
4 Oktober 2025
Meddelanden
19
Reaktioner
0
Poäng