Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

S1ggelito | Ansökan till Helper

S1ggelito

Ny Medlem
Gick med
19 Juli 2026
Meddelanden
10
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Någonstans i världen
Användarnamn: S1ggelito

Ditt namn: Linoz

Ange ditt födelsedatum: 11 Februari 2011

Ditt Discordnamn: S1ggelito

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en lugn, mogen och respektfull person som tycker om att spela seriös Rp på FiveM. Jag gillar att skapa realistiska och roliga scenarion tillsammans med andra spelare och sätter alltid serverns regler och spelupplevelse i första hand. Jag är samarbetsvillig, tar ansvar för mina handlingar och försöker alltid bidra till en positiv och engagerande community. På fritiden gillar jag att spela, umgås med vänner och utveckla mina Rp kunskaper.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 10:00 - 23.00 +

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sedan ni öppnade

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöke till Helper då jag ser att Kriminell Rpn behöver förbättras samt så vill jag bidra mycket gott till detta Staff team på Rewerse!

Vad är din uppgift som Helper? att ta folk i support och reports, samt så ska man hålla mycket koll på sina Ansvarig områden.

Vad kommer du att bidra med som Helper? mycket aktivitet i support och reports samt många nöjda medlemmar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid behålla lugnet och tänka igenom situationen innan jag agerar. I stressiga situationer fokuserar jag på att fatta logiska beslut och kommunicera tydligt med andra spelare. Om något går fel låter jag inte känslorna ta över, utan anpassar mig efter situationen och fortsätter spela min karaktär på ett realistiskt sätt. För mig är det viktigaste att bidra till en så bra Rp nivå för alla, även när situationen blir intensiv.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag har ju varit så högt uppsatt som Mod på Unive så har en del erfarenheter därifrån då jag antar att det är något liknande.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? sedan ni öppna, har bara inte ansökt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer inte RPa

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja.

Top Bottom