Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad ripanallen73 | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

ripanallen73

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: ripanallen73

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199732840978/

Ditt Hex-ID 110000169a75a12

Ditt Ban-Id har inge för är bannad från dcn

Vad är din discord tagg? filip077256

Hur länge sedan vart du bannad? typ precis innan de fuckades me cfx elr vad det var innan de stängdes ner senaste gången

Vem var det som bannade dig? s1no tror jag

Var är du bannad? Discord

Bild på banmeddelande: FDC00BA0-0C5B-4724-B0E3-E67B54036B8E.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte till skottlossning som polis som man gör såg en person som låg död valde att loota han direkt som kanske var fel då man ska se vad som händer runt om såg att han hade vapen på sig tog sen drog jag för dom forsatte skjuta och började skjuta mot mig de var fel av mig att loota direkt istället för ta dom som skjuter istället o jag ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte till en skottlossning i gs såg en person ligga död valde att loota han direkt sen dra för dom skjöt mot mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja och nej för att som polis så får man loota döda som ligger döda mitt i en skottlossning men också fel av mig då jag borde ta dom som skjuter elr fokusera på att rädda den döda personen istället för att loota

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? fokusera på att rädda den döda personen eller ta dom som skjuter istället sen nästa fråga dom blev indragna för blev bannad från dcn

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

01smexy

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Donations Ansvarig
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
416
Reaktioner
1
Poäng