Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd retired | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

retired

Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
23
Reaktioner
2
Poäng
6
Plats
Sverige
Användarnamn: retired102

Ditt namn: Max

Ange ditt födelsedatum: 11 Mars 2009

Ditt Discordnamn: retired102

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en person som gillar att hjälpa till både i tickets och ingame. Jag är snabb i tickets samt reports. Jag är en kille som gillar att spela främst fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar : 14:50 - 23:00. Helger 11:00 - 03:00 minst.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sen den öppnade igen.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper på Rewerse eftersom jag vill vara med och skapa en bra gemenskap på servern. Jag tycker det är viktigt att nya spelare får en bra start, och jag gillar att finnas där för att svara på frågor och ge stöd när det behövs. Jag vill bidra till att alla får en rolig och rättvis spelupplevelse, samtidigt som jag själv utvecklas och blir en del av teamet."

Vad är din uppgift som Helper? Som Helper är min uppgift att vara en person som kan hjälpa spelare på servern. Det innebär att jag svarar på frågor, guidar nya spelare så att de förstår regler och funktioner, samt hjälper till att lösa enklare problem innan det behöver eskaleras till högre staffs. Jag ska bidra till en positiv och trygg miljö på servern och se till att alla känner sig välkommna.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med engagemang, tålamod och vilja att hjälpa andra så att alla spelare får en bra upplevelse.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att hålla mig lugn och fokuserad. Jag försöker alltid tänka logiskt och prioritera vad som behöver göras först. Om flera spelare behöver hjälp samtidigt, så förklarar jag tydligt att jag kommer till dem i tur och ordning. På så sätt undviker jag att bli stressad och kan ge bra hjälp till alla.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? En del:

/noclip
/revive (id)
/kick (id) (anl)
/ban (id) (anl) (hur länge)
/svban (id) (anl)
/tpm
osv.

Hur länge har du varit medlem på Rewerse? Sen den öppnade

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer se till att ha en bra balans genom att planera min tid och inte ta på mig mer än jag klarar av. Jag prioriterar både mitt RP och mitt privata liv, men när jag är online som staff ger jag alltid 100%."

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja till 110%

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej, de har jag inte.

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja, jag har efarenhet

Senaste redigerad:
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom