Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Real1xao | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

dierich._

Helper
Helper
Gick med
30 September 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Skåne
Användarnamn: Real1xao

Ditt namn: Wilmer

Ange ditt födelsedatum: 27 September 2011

Ditt Discordnamn: dierich._

Berätta kortfattat om dig själv. ja e en bra staff ja e aktiv och tar mycket reports,support ja e trevlig mot alla och har respekt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? typ hela tiden

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sedan ja joina servern

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? för att fixa så alla följer regler och inget regelbrott beakås för då kommer vi ta åtgärder på de jag e aktiv som staff och har mycket erfarenheter om de jobbet så ja vet hur man ska göra med sin staff roll.

Vad är din uppgift som Helper? att göra så alla följa regler och specca och ta reports,support

Vad kommer du att bidra med som Helper? Att jag e aktiv och kommer inte rpa lika mycket kommer ta mer support reports

Hur hanterar du stressiga situationer? ja lugnar ner mig för de gör ja jätte snabbt och så kan ja ta hit en staff som kan fortsätta support o sen kommeer ja tillbaks när ja e som vanlig.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /noclip
/revive
/Svban
/kick
/clearchatforall
/ban
/sc
/reports

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? länge

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ja skriver ut i inaktivit om ja e inaktiv men ja kommer va GANSKA aktiv

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nopp

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom