Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad real.vexn | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

real.vexn

Support
Support
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
skeå
Användarnamn: real.vexn

Ditt namn: real.vexn

Ange ditt födelsedatum: 5 Februari 2009

Ditt Discordnamn: real.vexn

Berätta kortfattat om dig själv. Hej jag heter Oliver. Jag gillar att spela och spenderar mycket tid på Rewerse. Eftersom jag inte går i skolan just nu har jag mycket tid och kan vara väldigt aktiv. Jag tycker om att hjälpa andra och vill gärna bidra till att servern blir en ännu bättre. Jag är ansvarsfull, snabb på att lära mig kan ta kritik och tycker det är viktigt att alla känner sig välkomna.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv ungefär 7 timmar per dag. Vissa dagar har jag praktik mellan 9–14, men annars har jag mycket tid och kan därför vara online större delen av dagen och även på kvällar/nätter. Jag brukar ofta vara vaken sent, ofatafs till typ kl03 vilket gör att jag kan vara aktiv under tider då det inte alltid finns så många andra staff online

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? har spelat förut i början av 2025 spelade några månader och kom precis tillbaka till rewerse igen.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? har suttit mycket i support och snackar med staffen där, och jag tycker jag hade passat bra i teamet. Jag är aktiv nästan varje dag och har tidigare varit trial-mod på FJRP så jag vet hur allt funkar. När jag hörde rewerse har blivit mindre lall igen så gick jag tillbaka direkt för att denhär servern är og och jag gillar communityt här. Jag tar det seriöst och vill inte missbruka makt eller ge saker till kompisar, utan jag vill att alla ska ha det kul rättvist på servern

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som staff är att hålla koll på servern, discorden och forumet (om man har ansvar där). Som staff ska man specca mycket, ta reports och support och alltid försöka lösa situationer på ett smifigt sätt. Man behöver vara aktiv och visa en bra attityd mot alla spelare. Jag älskar staff arbetet och lägger hellre tid på att göra staff arbetet än att rpa. Har aldrig haft några problem här gillar communityt å allt, jag har annars hållt mig till reglerna. Jag vill verkligen vara en del av teamet och bidra så mycket jag kan.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med riktigt bra rp och vara väldigt aktiv, VARJE dag. Jag kommer lägga mycket tid på staff arbete.. Jag kommer aldrig missbruka min makt, till exempel genom att blunda för mina kompisar i support, utan alla ska behandlas lika oavsett vem det är vad som än händer så kommer jag alltid försöka lösa det på ett rättvist sätt kommer också se till att folk följer reglerna och hjälpa spelare när de behöver support. Jag tycker det är viktigt att man som staff visar respekt och håller en god ton även när folk kan vara arga eller otrevliga jag vill bidra till att servern blir ännu bättre, och jag är beredd att lägga ner allt jag har för att göra så :)

Hur hanterar du stressiga situationer? nu tar jag ett exempel, om 2 personer skriker på varandra i support skulle ja muteat 1 av dom och låta den andra berätta sin historia, sen efter han har gjort det så ber jag den andra berätta sin historia för mig, sen kommer jag deaffa båda 2 åsså tar jag beslut med en annan staff ifall det sitter nån till i samtalet annars tar jag beslutet själv och berättar det för dom när dom är muteade.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Kan alla staff kommandon.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? typ sen idag börja ja tänka på de så känner jag kommer passa bra inom denna roll.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska se till att dom tiderna jag speccar inte kommer i vägen för mitt plugg men jag ska fortfarande vara inne ofta och jag ska försöka balansera det mellan mitt privata liv och servern

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom