Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Qink | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Qink

Ny Medlem
Gick med
5 Februari 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Bra fråga!
Användarnamn: Qink

Ditt namn: Albin

Ange ditt födelsedatum: 13 Januari 2011

Ditt Discordnamn: real_qink#0000

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är 15 år och gillar att spela fotboll. Jag är lugn, hjälpsam och gillar att hjälpa andra när de behöver det. Jag försöker alltid behandla alla med respekt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar: ungefär 10:00–00:00. Helger: ungefär 10:00–00:00.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Sedan de öppnade (2024)

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag vill bli Helper för att jag tycker om att hjälpa andra. Jag vill också göra servern bättre genom att hjälpa nya spelare och se till att reglerna följs.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift är att hjälpa spelare, svara på frågor, lösa problem och se till att alla följer reglerna.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer vara aktiv, hjälpsam och försöka hjälpa alla så snabbt jag kan. Jag kommer alltid försöka vara rättvis och lyssna på båda sidor innan jag tar ett beslut.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag tar en sak i taget när jag löser problemet.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag kan de flesta vanliga kommandona och lär mig snabbt om det finns nya saker jag behöver kunna.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har tänkt på det ett tag och känner att jag är redo att ta mer ansvar på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer först se till att skolan och mitt privatliv fungerar. När jag är inne på servern kommer jag fokusera på mina staffuppgifter och hjälpa spelare.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, det gör jag. Jag vet att staffjobbet går före när jag är i tjänst.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej!

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom