Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare Pezzi | Ansökan till Helper

Pezzi

Ny Medlem
Gick med
5 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Sthlm
Användarnamn: Pezzi

Ditt namn: Leon

Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2010

Ditt Discordnamn: l1e7

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en kille på 16 år är lugn, rätt bra tålamod. Varit staff på förorten i 6 månader innan ja lämna in den för ta en paus med fivem. Försöker alltid mitt bästa och ger respekt tillbaka även om de inte visar respekt. Och när jag va staff i förorten gjorde jag de flesta uppgifterna. Seriös och inte lallig. Pratar inte i mun och skriker inte på folk bara för det inte förstår försöker förklara istället för bli arg.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mellan 16-02/03 runt där

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? I några dagar endast

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Vill hjälpa till servern då ja spelat ett tag och de tagit väldigt lång tid i reports å få hjälp. så vill hjälpa andra i deras reports. Sen även sett väldigt mycket lallare och även stöt på en moddare men kan tyvärr inte göra något emot de eftersom jag inte e staff.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift e att specca å ta reports. Väldigt vikitgt att specca där de e stora folkmassor så man ser att alla sköter sig. Och inte gör regelbrott.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Kommer bidra med att spectata folk hjälpa folk i deras support ärenden så det inte blir massa lalleri osv. Även bidra med bra rp såklart.

Hur hanterar du stressiga situationer? Tar det lugnt och stressar inte upp mig och gör det så snabbt jag kan så det inte tar en halv timme.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Har varit staff ett par månader så kan de flesta tex /noclip /reports /tx /gangadmin /spectate /kick /ban och mkt mer

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Minst några månader iallafall har jag tänkt ingen planering på att inte va det riktigt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? 40% Privatliv 40% staff arbete och 20% rp ungefär något sådant. Väldigt viktigt att även ha ett privatliv utan fivem.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja såklart det accepterar jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nepp

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja kan helt okej men har en vän som vet så kan även lära mig av honom.

Top Bottom