Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd osk4rrr | Permanent Avstängning

osk4rrr

Ny Medlem
Gick med
3 Februari 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm
Användarnamn: osk4rrr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalle123_123/

Ditt Hex-ID steam:11000014b9437a4

Ditt Ban-Id

Vad är din discord tagg? skr13x

Hur länge sedan vart du bannad? 1 dag

Vem var det som bannade dig? smexy x sino

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-04 223942.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen bannade mig då jag gjorde ett av de grovaste regelbrotten på servern. Jag cloggade för att undvika scenariot, självklart gjorde jag fel men poliserna gjorde lite fel oxå. Ena emote abusade samt fearade. Det var dumt att jag combat loggade och det kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var vid gänghuset sedan kom samma polis som vi dödade för 10 min sedan. Jag går fram o riktar mot polsen och sedan ber han o sticka. Poliserna fearar på d oxå och sedan åker iväg en bit och skjuter efter det combat loggade jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna var inte felaktig då jag vet att jag gjorde fel men blev bara lite sur. Detta kommer inte ske igen då jag lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta scenariot och låtit poliserna vinna.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Top Bottom