Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad neolitos | Medlemskap Ansvarig Ansökan

neolitos

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Support Ansvarig
Gick med
20 Juli 2026
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sweden
Användarnamn: neolitos

Vad heter du på discord? real.blix

Vad heter du IRL? Neo

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2012

Hur ofta kommer du att vara aktiv? varjedag typ

Hur bemöter du andra människor? Jag bemöter alltid andra människor med respekt, vänlighet och tålamod jag lyssnar på vad de har att säga och försöker förstå deras perspektiv innan jag tar ställning aven om någon är irriterad eller otrevlig håller jag mig lugn och bemöter personen på ett moget och professionellt sätt jag tycker att ett bra bemötande är viktigt för att skapa en positiv miljö och lösa situationer på ett rättvist sätt.

Varför söker just du till Medlemskap Ansvarig? jag söker till Medlemskap Ansvarig eftersom jag tycker om att hjälpa andra och vill bidra till att servern fortsätter utvecklas jag är ansvarstagande, lugn och har lätt för att kommunicera med människor på ett respektfullt sätt jag tar mina uppgifter på allvar och ser till att vara rättvis när jag fattar beslut.

Varför ska vi välja just dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig eftersom jag är ansvarstagande, aktiv och tar mina uppgifter på stort allvar.

Vilka kraver tycker du det ska finnas på dom som vill bli medlem? jag tycker att det ska finnas tydliga krav för att bli medlem personen ska vara mogen, kunna följa serverns regler och behandla andra med respekt.

Finns det något annat du vill tillägga? Nej

xavi1337

Ny Medlem
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
28
Reaktioner
0
Poäng
1
Ålder
15
Plats
Halmstad
Din medlemskaps ansvarig ansökan har blivit godkänd vidare till muntlig intervju!

Fredde

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Gick med
17 Juli 2026
Meddelanden
49
Reaktioner
0
Poäng
6
Plats
Hemma
Nekad, Anledning: Fått indragen krim för Fusk.

Top Bottom