Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad mongo2010 | Ansök som Chef

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

mongo2010

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
UPPSALA
Användarnamn: mongo2010

Vilken chefsposition ansöker du till? Rikspolischef

Ditt Discordnamn: mongo2010

Hur gammal är du? 1 Juni 2010

Hur länge har du spelat på Rewerse? jag har spelat sen den har öppnats den nya rewerse

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att uttveckla arbetet genom att aktivt rekrytera fler personer till yrket och skapa ett starkare engagemang i organisationen för att säkerställa att kompetensen hela tiden förbättras planerar jag att erbjuda regelbundna utbildningar minst en gång i veckan om jag själv inte har möjlighet att hålla i utbildningen kan en biträdande kollega ta ansvar för genomförandet genom kontinuerlig kompetensutveckling och ett starkare samarbete inom yrket kan vi inte bara höja kvaliteten på arbetet utan även bidra till att minska kriminaliteten. Mitt mål är att bygga ett tryggare och mer hållbart samhälle där både medarbetare och medborgare känner sig säkra och inklluderade

Har du några erfarenheter inom detta jobb? jag har olika erfarenhet från olika delar av polisverksamheten. Jag har arbetat som avena polis och haft uppdrag inom hotspot där fokus låg på att förebygga kriminalitet och öka tryggheten. jag har även tjänstgjort som inspektör, Utöver detta har jag varit biträdande i Nova förorten

Berätta om din karaktär Min karaktär heter Jan Svensson. Han har alltid haft ett starkt intresse för att arbeta inom polisen men har även erfarenhet av ett liv på den andra sidan lagen denna bakgrund har format honom till en person med en djup förståelse för både kriminalitet och rättvisa. Han är lojal målmedveten och ger aldrig upp på sina uppdrag jan är en stark och vältränad person med god kondition halva hans liv har han ägnat åt polisyrket, där han lärt sig disciplin, struktur och ansvar d en andra halvan har han tillbringat med viss kriminalitet, vilket gett honom en unik inblick i hur brottsligheten fungerar denna kombination gör att han har en ovanlig förmåga att förstå motparten och tänka strategiskt hans främsta mål nu är att fullt ut återvända till polisen, bidra med sina erfarenheter och arbeta för att skapa ett tryggare samhälle i servern han vill visa att hans lojalitet uthållighet och bakgrund kan bli en styrka som gör honom till en pålitlig och effektiv polis.

Hur ofta kommer du vara inne? 5 timmer till 8 timmar

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom