Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Milian6459 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Milian6459

Ny Medlem
Gick med
28 September 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
asdsd
Användarnamn: Milian6459

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199814726434/

Ditt Hex-ID steam:11000016e88d322

Ditt Ban-id oiwtfz

Vad heter du på Discord? Milian6459

Hur länge sedan vart du bannad? Igår

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 6 tim

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? Zirprize

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-09-28 173127.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var lite crossfire vid torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag hade precis köpt en bil po bilfirman och sedan so körde jag mott torget och sen efter de so börjar ngn skjuta mot mig, jag rollspelar som en kriminell och so självklart so börjar jag skjuta tillbaka för som sagt jag är kriminell ig. So jag börjar skjuta keep in mind de är lite utanför torget so jag skjuter plus jag är it i en green zone sen so dödade jag en sen blir jag skjuten fron torget och skjuter tbk. Sen so dog jag och efter de blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den är felaktig för att jag inte direkt är i en green zone plus de sköt mig först och sedan so blir jag även skjuten fron torget/green zone. Tycker jag borde ha fott en varning först. Och varför jag började skjuta mot han po troget är för att jag ville skydda mig. Har klipp po de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har jag inte jag följer reglerna bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kanske bara dratt där ifron men som sagt jag rpar som en kriminell

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte so

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom