Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Melvizzzzz | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Melvizzzzz

Ny Medlem
Gick med
21 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
växjö
Användarnamn: Melvizzzzz

Ditt namn: Melvin

Ange ditt födelsedatum: 16 November 2011

Ditt Discordnamn: realmelvin12

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Melvin är 13 år gammal brinner för att spela FiveM och cykla jag tävla i GDS[ Götalands downhill serie] jag cykla väldigt mycket på fritiden och spela ganska mycket när det inte är så bra väder eller inte ha ork efter långa dagar i skolan så då sitter jag vid datorn ist. Jag har varit staff på tidigare servrar så som Avena, Unive, SweWave.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Kommer kunna vara aktiv mellan dessa tider Mån: 06-22 Tis: 06-22 Ons: 07-22 Tors: 06-22 Fre: 06-23 Helg: 08-00/01

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Ungefär 10 minuter🤣 men söker att bli staff på server

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker till Helper för jag har hört mycket bra om eran server och jag har märkt det väldigt kompetenta staffs och medlemar med bra Rp. Så jag vill bli Helper för att hjälpa till i Staff Teamet med arbete läsa ansökningar hålla koll på Rpn ingame så ingen bryter mot några regler och så alla bete sig. Sen har jag ju tidigare erfarenheter som jag skrev lite längre upp. har varit Helper på Unive i 1 vecka men det va för mycket där så orkade inte med, men det va också en sådan period för mig där fokuset låg på annat. På SweWave har jag var Trial - Mod under mer än 1 Månad. Avena blev jag Helper men hade annat och tänka på då. Så därför känner jag att Rewerse är en lugn server med trevliga folk och därför vill jag just bli staff här och som sagt har mycket kunskaper osv.

Vad är din uppgift som Helper? Min Uppgift som Helper är att underlätta för alla Mods/Ledningen och att ta ansökningar specca ingame så ingen bryter mott regler eller lalla utan så alla har en bra Rp och inte förstör för andra. jag ska se till så att alla får en trivsam rolig och bra spelupplevelse, de ska få hjälp med de dom behöver hjälp med fast jag ska alltid ha bevis om någon ska ha hjälp som klipp, t.ex som att någon har blivit av med sin kniv pga en lallare Rdma honom och loota han, då måste jag ha bevis på händelsen annars kan jag som Helper kan inte göra något mer.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som Helper kommer jag att kunna bidra med mycket till servern, jag kommer kunna bidra med erfarenhet av staff yrket innan, jag kommer att kunna bidra med väldigt bra med aktivitet en bra staff alltså att jag kommer att kunna vara väldigt aktiv på servern, jag kommer kunna bidra med att alla får sin hjälp de behöver, jag kommer ta support, reports och även jag kommer vara inne och rpa mycket så ifall jag ser något kommer jag ju be dem hoppa support och specca scenarion väldigt ofta för att se till så att det går rätt till och att ingen begår ett regelbrott på servern, annars kommer jag be dom hoppa support och återgärden kommer tas om det behövs jag ska helt enkelt bidra med en bra och trivsam miljö till servern så att alla kan känna sig lugna och ha det roligt på servern. För det är det viktigaste enligt mig .

Hur hanterar du stressiga situationer? Om det uppstår en stressig situation som är svår att hantera så, tar jag det lugnt, jag tar ett djupt andetag och försöker lugna ned de andra som t.ex har en hög ton mot varandra och bråkar, om det verkligen inte skulle gå att lugna ned de, så tar jag in en högre uppsatt i ärendet, som har mer kontroll än mig och kan få ett stopp på bråket och kan ta rätt beslut i en stressig situation men i en stressig situation tycker jag själv det viktigaste är att bara ta det lugnt och försöka lugna ned andra så situationen inte förveras och det slutar med att alla skriker.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Förstår inte frågan?

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Inte länge med har haft tanken väldigt länge.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer kunna vara aktiv mellan dessa tider
Mån: 06-22
Tis: 06-22
Ons: 07-22
Tors: 06-22
Fre: 06-23
Helg: 08-00/01

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Melvizzzzz

Ny Medlem
Gick med
21 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
växjö