Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Melvizzzzz | Ansökan till Helper

Melvizzzzz

Ny Medlem
Gick med
21 Oktober 2025
Meddelanden
6
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
växjö
Användarnamn: Melvizzzzz

Ditt namn: Melvin

Ange ditt födelsedatum: 16 November 2011

Ditt Discordnamn: solacer77

Berätta kortfattat om dig själv. Hej jag heter Melvin är 14 år gammal jag bor i Växjö en ort i Småland. Jag gilla åka skidor och köra FiveM samt lite Farming Simulator 22/25. Jag har kört FiveM i över 2 år nu och jag kan väldigt mycket om servara och hur rp ska gå till. Jag bor i en villa med minna föreldrar och min lillebror.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Kommer kunna vara aktiv mellan dessa tider Mån: 06-22 Tis: 06-22 Ons: 07-22 Tors: 06-22 Fre: 06-23 Helg: 08-00/01

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Ungefär 10 minuter🤣 men söker att bli staff på server

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag tycker att jag skulle vara en förbättring till staff teamet då jag är aktiv och bemöter folk på ett extremt bra sätt då det är så det ska vara och att jag tycker att det tar lite längre tid i helps och reports så jag skulle hjälpa med det mycket om jag hade blivit staff, jag trycker om att hjälpa folk med problem som det kanske har så det skulle också kunna vara en anledning att jag ska vara staff.

Vad är din uppgift som Helper? Min uppgift som helper är ta hand om lätta ärenden så som Support och report samt specca under min spec tid. Sen är det också att vara aktiv hjälpa till och göra servern bra så den får ett bra ryckte,

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag som Helper kommer du bidra med hjälp och stöd till server. kommer alltid finnas tillgänlig vid problem eller frågor. Jag kommer vara aktiv borde i dcn och ingame. Kommer försöka ta support så mycket som jag kan samt finnas ingame om det är något.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar det lungt och försöker mitt bästa

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Medlemskap, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har ganska mycket kan dessa kommandon
/samtal
/avslutasamtal
/Dv
/bring
/tpm
/spec
/specoff
/togglename
/toggleid
/car
/kick
/ban
/svban
/frezze
/unfrezze

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag vill försöka vara staff så länge som möjligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? kommer planera det senare bror på hur mycket det är med servern och för mig själv!

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja

Senaste redigerad av en moderator:

S1N0777

Mod
Mod
Områdesansvarig Servervakt
Support Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Donations Ansvarig
Gick med
28 Januari 2026
Meddelanden
7