Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Mammaspojke | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Mammaspojke

Ny Medlem
Gick med
29 September 2025
Meddelanden
7
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
ohio
Användarnamn: Mammaspojke

Ditt namn: arvid linblad andersson

Ange ditt födelsedatum: 27 Mars 2010

Ditt Discordnamn: Pyxkyyy

Berätta kortfattat om dig själv. jag heter arvid och spelar mycke om dagarna jag spelar mycke fiveM just rewerse är mycke, mycke staff arbeten hade varit roligare

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? varje dag 18-22 kan längre på helgerna men har så klart saker å göra

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? juni nån gång satte ja min fot i rewerse

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag tycker de är föööör mycke rdm och vdm så vill få bort de så hjälpa serven

Vad är din uppgift som Helper? specca folk och kolla så dom inte gör några regelbrott

Vad kommer du att bidra med som Helper? jag kommer bidra med support inprensip hela tiden och hjälpa folk i både dc och ingame

Hur hanterar du stressiga situationer? jag ber mera staffs om hjäalp med tex ta support och hjälpa ingame

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /no clip
/svban
/kick
/reports
/revive
/spectate
/spectate off
/setjob
kan mera men de är myhcke att komma ihåg

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? så länge de går och ni vill ha mig på erat staff team

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer köra 50/25/25 50% privat liv å staff arbete och rp 25% var

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja under tiden jag är på arbete ska jag vara i no clip

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? ja de har jag för fear rp

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja de vet jag

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom