Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad lillscar | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

lillscar

Ny Medlem
Gick med
21 Juli 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
hej
Användarnamn: lillscar

Ditt namn: Nils

Ange ditt födelsedatum: 25 Juli 2012

Ditt Discordnamn: 1billy_talk._32581

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en kille som har och spelar rp från ar, rz, semi serious, 100k or die, osv serverar då jag har varit nån slacks mod/staff på det flesta av de. Jag gillar också att vara staff för att både hjälpa servern, ägaren och såklart våra spelare och jag är också en kille som är väldigt rättvis och även förstående och jag tar inte nåns parti innan jag har fått reda på hela historien.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Det beror på visa dagar men kommer vara oftast aktiv från 15 till 01

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag har bara varit medlem i nästa 2 dagar men jag har även spelat rewerse sen way back så jag vet hur bra hur och allt funkar på servern.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För jag vill hjälpa alla som mycket som möjligt och jag tycker att alla ska göra de och då vill jag hjälpa servern till en annan nivå.

Vad är din uppgift som Helper? att ta reports ta folk i support (i vanliga support inte krim support) och även hjälpa folk med vad som helst.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer hjälpa alla som det flesta men jag kommer också göra det när som helst under vilka omständigheter och om nån hoppar support och behöver hjälp med nån bugg så kommer det fixas innan det lämnar.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag tar det lungt och försöker göra hela situtionen lugn så man kan ta det där ifrån.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Ja som revive, no clip, toggle id, kick , ban , reports, voicecall/ staff samtal, bring, goto.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? tills slutet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? såklart om jag ska gå på toa käka vara med familjen eller om polarna vill göra något men det kommer bli jämt med tiden det kan jag lova.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom