Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Vidare lewa2 | Ansökan till Helper

lewa2

Ny Medlem
Gick med
6 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Irland
Användarnamn: lewa2

Ditt namn: David

Ange ditt födelsedatum: 1 Mars 2012

Ditt Discordnamn: lewu1__1

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är 14 och heter David. Som person är jag snäll och hjälpsam och försöker alltid finnas där för andra oavsett situation. På fritiden spelar jag mycket fivem me mina polare och sitter ofta i Discord. Jag är väldigt motiverad i det jag försöker med och vill alltid bli bättre.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vaknar ca 12-13 och brukar lägga mig 03-04. Detta innebär att jag kan va rätt aktiv.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? 1 Dag

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag ansöker som staff då jag upplever grovt mycket regelbrott inom servern redan sen min första dag. Där folk tror inte staffs kollar händer det mest regelbrott. Jag brukar specca väldigt ofta så jag har mycket bra koll på vad som händer runt om servern. Jag har också en hel del erfarenhet från Avena samt Unive. Det som gör mig ansöka är att jag är väldigt engagerad i servern och bryr mig om spelarna, discorden och communityt. Jag försöker alltid ha en bra stämning i support eller ingame som hjälper mycket. Jag kan va trevlig samt rak på sak. Som person är jag inte rädd att ta åtgärder på någon jag känner eller tycker om, alla ska få konsekvenser för de dem har gjort och jag är där att ge ut de. Sista gången jag va helper på Avena samt Unive samarbetade jag rätt så bra med samtliga staffs och löste problem på ett sätt som funka för alla. Jag hjälpte de som behövde hjälpen osv. Det rullade på bra för mig i support.

Vad är din uppgift som Helper? Som staff är min uppgift att hålla koll på servern och se till att regler följs, hjälpa spelare som behöver hjälp och se till att alla känner sig trygga. Jag ska också hantera konflikter genom att lyssna på båda sidor och ta rättvisa beslut. Som staff ska jag vara aktiv i support och hjälpa så snabbt jag kan. Jag ska också se till att hålla en bra stämning på servern.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med bra aktivitet och ett seriöst beteende. Att hjälpa till där det behövs och lösa problem innan de blir större är viktig. Jag är lugn samt har tålamod och tar ansvar för det jag gör. Nya spelare ska känna sig välkomna och kunna få hjälp när de behöver det. Jag vill också göra mitt bästa för att skapa en trygg och rolig miljö för alla.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stress genom att hålla mig lugn och inte stressa upp mig. Jag försöker få förståelse av vad som har hänt innan jag tar ett beslut. Jag lyssnar på alla inblandade och ser till att situationen löses på ett rättvist sätt.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Kan nog allt skulle jag säga, Kan ta upp många vid den muntliga delen ifall jag får den chansen.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Sedan idag. Har märkt att väntetid på allt möjligt är bedrövligt som exempel reports. Fick inte ett enda svar på report i 1 timme under tiden det brukar va mycket tryck inne på servern. Sen märker jag att RP nivån måste höjas och att staffs måste hålla mer koll på samtliga spelare då det begås mycket regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer självklart fokusera mycket på staff arbete. Kommer lägga ner mycket tid på Rewerse och se till att allt sköter sig som vanligt. Sen är de förståeligt att jag inte kommer rpa alls mycket om jag blir staff. Förstår ansvaret som kommed med att va staff speciellt på en sån server som nyss starta upp.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja, förstår vad helper rollen innebär på denna server och jag ser verkligen att mer staffs behövs ingame som speccar, tar reports eller helt enkelt vanliga staff ärenden! Har full koll också.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej!

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Ja, har full koll. Erfarenhet från Avenas gamla forum samt Unives nuvarande

Top Bottom