Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad lassekase5 | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

lassekase5

Ny Medlem
Gick med
2 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
Stockholm
Användarnamn: lassekase5

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199669261176/

Ditt Hex-ID steam:110000165dd3378

Ditt Ban-id tcjnal

Vad heter du på Discord? Leif/lassekasse5

Hur länge sedan vart du bannad? 3 timmar sen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? sqeeker

Bild på banmeddelande Skärmbild 2026-08-02 194323.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet men jag kunde ej göra något i senariot då jag ej fick snacka i supp och blev bannad direkt och jag fattar i hans läge men jag laggade och kunde ej forsätta senariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad jag blev rdmad helt utan anl och jag tycker de är dåligt av er men sedan laggade jag i senariot och jag kunde ej forsätta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså dev var ganska rätt i hans läge men inte i mitt läge och jag laggade och jag fick inte ens ta de i supp blev bannad direkt!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa hade kunnat skriva att jag laggade så de hade släppt mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja!

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA"!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom