Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd L1nus | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

L1nus

Ny Medlem
Gick med
2 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
stockholm
Användarnamn: L1nus

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? tjacklinus

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 2005

Berätta om din karaktär min karaktär heter Linus Westin och är en kille på 23 år.
han är en småstads kille som flyttat till stor stan för att följa sina drömmar inom bil och verkstads arbetet, Linus har ett stort intresse för bil och mek som börja när han va liten då hans Pappa ägde en liten verkstad i hans hem stad där han tillbringat mycket tid som liten.

Linus har gått bil mek i skolan och är utbildad mekaniker, han har tidigare haft anställning hos hans pappas förretag och där vart både verklstads chef men även hanterat kunder så som bokningar och liknande, de sociala är något att är bra på och älskar att prata med folk.

han tillbringar mycket tid med sin familj men ända sen hans far dog i fjol så har inget känts normalt, därför har han tagit beslut om att flytta långt bort från hemma för att kunna bryta den kontakt pappan haft i hans hemstad och på nått sätt kunna fortsätta sitt liv lycklig.

Linus plan är att anlända i staden med cv i handen och därefter följa sin dröm och jobba med fordon, och en dag förhoppnings vid öppna/äga sin egna firma som hans far en gång i tiden gjort.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös Rp nivå, sociala scenarion och skön stämning.
rollspelar på ett moget sett och föredrar längre scenarion där många parter är delaktiga för att allas spel upplevelse ska va på topp.
sen god stämning så klart.

Hur hittade du Rewerse? fick upp på tiktok och tyckte ni såg ganska bra ut och jag letar en ny server så jag valde att testa här:

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom