Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd l1kom | Ansökan till Medlem

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

l1kom

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Dubai
Användarnamn: l1kom

Vad är ditt namn i verkligheten? artin

Vad är ditt discord namn? l1kkom

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2008

Berätta om din karaktär Kasper Esslo är en 22-årig ung man som är adopterad från ett annat land och uppvuxen i en kärleksfull familj i Sverige. Trots den stabila och kärleksfulla miljön han växte upp i, bar han på en inre kamp. Kasper kämpade med en känsla av utanförskap och en outtalad längtan efter sina rötter och sin ursprungliga kultur. Som ung tonåring började Kasper bli alltmer rebellisk. Han ställde sig emot auktoriteter och skolkade från skolan. Kasper sökte efter en identitet och en känsla av tillhörighet, men hans känslor av frustration och förvirring drev honom i fel riktning. Han blev alltmer inblandad i problematiska kretsar och började umgås med fel människor. En dag drogs Kasper in i ett allvarligt brott som förändrade hans liv för alltid. Han blev indragen i en stöld som gick fruktansvärt fel och ledde till att någon skadades allvarligt. Plötsligt befann han sig i en situation han aldrig hade kunnat föreställa sig och kände sig fast i en snårig labyrint av konsekvenser. När nyheten om brottet spreds sig, stod hans adoptivfamilj inför en svår prövning. De var förkrossade över tanken att deras son hade hamnat i kriminalitet och var fast beslutna att hjälpa honom på rätt väg igen. Trots de allvarliga anklagelserna och den påföljande rättegången, stöttade de honom outtröttligt, med kärlek och omsorg, utan att fördöma honom. Under rättegången blev Kasper tvungen att möta sina egna handlingar och inse hur långt han hade gått nerför den mörka stigen. Hans advokat kämpade för en mildare straff. Men han fick ändå 2 år.

Vad vill du helst rollspela som? Laglig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion där båda parterna kommer att ha kul jag har 6k timmar på spelet så har mycket erfarenheter med mig

Hur hittade du Rewerse? Genom sociala medier samt en vän som tipsa mig

Har du läst serverns regler? Ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom