Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad l1kom | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

l1kom

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Dubai
Användarnamn: l1kom

Ditt namn: artin

Ange ditt födelsedatum: 3 April 2008

Ditt Discordnamn: L1kkom

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Artin, har rpat i några år nu. Har över tusen timmar på fivem och har själv varit staff på flera andra servers så som unive, SMG, snöstaden och penguin rp. Jag är är bra på jobba i grupp och lösa olika problem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 23 på vardagar 02 på helger ifall jag inte har något planerat. Kortfattat kan jag vara aktiv på servern som staff.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? nån vecka nu.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag tycker att jag skulle passa bra som staff eftersom jag är rättvis och bra på att prata med andra. Jag är också tålmodig och kan hjälpa till att lösa problem mellan spelare på ett vänligt sätt.
Det som gör mig unik är att jag kan förstå hur andra spelare känner och tänker. Jag vill skapa en bra stämning på servern där alla känner sig välkomna och kan ha roligt. Jag tycker att det är viktigt att följa regler, men också att alla ska trivas och känna sig delaktiga. Jag tar ansvar och vill gärna lära mig mer för att kunna hjälpa till ännu bättre.
Jag ser fram emot att vara en del av teamet och bidra till en bättre spelupplevelse för alla i rewerse

Vad är din uppgift som Helper? Hjälpa till med support och rpn. Helt enkelt underlätta arbeten för er högre uppsatta i servern. Min uppgift som helper är också att få alla att få en bra upplevelse på servern.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer vara en aktiv helper som kommer alltid hjälpa andra spelare och staff på servern. Ifall nån staff har fått en uppgift och inte har tid eller inte vet hur så kommer jag alltid stå upp och hjälpa.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag skulle säga bra. Då jag har varit staff tidigare och känner igen pressen man får när det sitter 100 olika i vänterum i support och begär massa hjälp. Jag har klarat det fint sist jag var staff och har alltid hittat lösningar.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Jobb, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /setjob id job man ger ngn ett jobb t,ex mekko

/ban (id) anledning dager man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/v för spawna in en bil

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död

/sc man skriver i staff chatten

/togglename man ser namn och id

/slay id

/slap id

Detta är typ dem jag kan.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? SÅ länge jag kan. Ser inga hinder framför mig så borde kunna vara det ett bra tag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ifall jag nu blir staff kommer jag knappt rpa och bara lägga fokus på staff arbeten.

kommer såklart lägga tid på min träning och plugg men det tar inte mycket plats från min fritid.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? 100% fokuset ska gå till staff arbetet.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nope

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Yes! gjort det hundratals gånger

Senaste redigerad:
Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom