Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Kraftan | Ansökan till Servervakt

Kraftan

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Kraftan

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad heter du på discord? arvid0920_69815

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2010

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag trivs bra på servern och vill bidra till att den fortsätter vara en rolig och trygg plats för alla spelare jag gillar ordning och rättvisa och jag tycker det är viktigt att alla följer reglerna så att RPn blir realistisk och rolig för alla som servervakt vill jag hjälpa till att lösa problem på ett lugnt och respektfullt sätt.

Förklara vad servervaktens uppgift är för något. Se till att alla regler följs, se till att det ska va en fin stämning och att alla trivs, hjälpa andra spelare som om man har blivit rdmad så ska man först be om klipp sen ressa som ett tex

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man är i ett gäng krig och så blir man dödad så kanske man ressar det är abuse. Korruption och abuse innebär att man missbrukar sin staff-roll för egen vinning eller för att gynna vissa spelare, och som servervakt ska man alltid vara opartisk, rättvis och följa serverns regler oavsett vem det gäller

Hur länge har du varit Medlem på Rewerse? 3 veckor

Hur många gånger har du blivit bannad? Noll

Top Bottom