Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Kraftan | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Kraftan

Ny Medlem
Gick med
7 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Kraftan

Ditt namn: Arvid

Ange ditt födelsedatum: 19 April 2010

Ditt Discordnamn: arvid0920_69815

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en person som gillar att hänga med kompisar köra rp och spela hockey på fritiden

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på vardagar 15:00 till 22:30 och på helger 12:00 till 03:00 ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Jag blev medlem idag men vill hjälpa till så ansöker redan idag

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag vill bli Helper eftersom jag gillar att hjälpa andra, vara delaktig i Community och bidra till att hålla en trevlig och trygg miljö. Jag tycker det är viktigt att alla känner sig välkomna och får snabb hjälp, och jag tror jag skulle passa bra i den rollen.

Vad är din uppgift som Helper? In-game är det att se till at alla sköter sig och inte åker runt och vdmar eller rdmar eller pratar OOC och om de behöver tex ress för att de har blivit rdmad så ska de vissa klipp i discorden och då kan de få ress. Och i discorden ska man se till att ta support och hjälpa de där

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer bidra med viljan att hjälpa andra. Jag gillar att få saker att fungera smidigt och se till att folk trivs. Jag försöker alltid vara aktiv och hjälpsam när någon behöver något.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid hålla mig lugn och tänka igenom situationen innan jag agerar. Om det blir stressigt brukar jag fokusera på att lösa en sak i taget istället för att stressa upp mig. Jag försöker också behålla en positiv ton och se till att inte låta stressen påverka hur jag bemöter andra.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Medlemskap

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Inte alls mycket men det går att lära sig

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har tänkt att jag har velat spela på Rewerse länge men inte tagit tag i det så det har jag gjort med staff också

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer ha några dagar jag pluggar och kommer vara off men vissa dagar kommer de va att va aktiv hela dagen

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Inte jätte mycket men det går ju att lära sig

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom