Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd kirkan | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

kirkan

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sundsvall
Användarnamn: kirkan

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225636929

Ditt Hex-ID steam:11000014b6c0841

Ditt Ban-Id ff8b9676

Vad är din discord tagg? arnold4

Hur länge sedan vart du bannad? Igår

Vem var det som bannade dig? AC

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-05 020349.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja vet inte riktigt för ja va på sjukan sen vart min kompis på körd sen vart ja sur sen sköt ja han som körde bilen sen vart ja bannad av AC och ja fuskade inte ens

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja en kille tog min bil sen körde han på min kompis och mig sen vart ja sur och sköt han sen vart ja AC bannad men ja fuskar inte de kan ja lova på alt att ja inte fuskar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en felaktig ban tycker jag för att ja inte fuskade och kommer aldrig att göra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte skuta men de va själv försvar men bara för att ja skuter på sjukan så ska ja väll endå inte bli AC bannad

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom