Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Kebab240 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Kebab240

Ny Medlem
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Kebab240

Ditt namn: Emanuel

Ange ditt födelsedatum: 12 December 2000

Ditt Discordnamn: Kebab240

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en person som spenderar mycket tid på fivem, Jag är social rättvis och kan ta beslut

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 4+ timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ett bra tag

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Har spelat här länge och gillar verkligen servern. Jag vill också skapa en trevlig plats för alla som är med. Jag är aktiv och gillar att hjälpa spelare så att de trivs och vill stanna kvar. Jag vill göra allt för att fler ska spela, gilla servern och sprida den vidare så den blir ännu bättre. Vill även lösa problem på ett rättvist sätt och bidra till en positiv stämning där alla känner sig välkomna, + få alla att följa reglerna

Vad är din uppgift som Helper? Min roll som staff är att se till att servern fungerar bra och rättvist,. Hjälpa nya medlemmar som kanske inte kan reglerna. Jag vill även stötta spelare när de har frågor eller problem och lösa konflikter på ett rättvist och professionellt sätt och se till att reglerna följs. Jag ska också bidra till en positiv rp på servern, så att alla känner sig välkomna.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Som staff vill ja va aktiv, visa engagemang o sprida en bra känsla. Ja e en lugn o ansvarsfull person som kan lösa saker på ett rättvist sätt även om de blir stressit. Ja ska försöka va online när de behövs o hjälpa spelare snabbt om dom har frågor eller problem, både i support, reports Ja vill oxå va med o skapa en trevlig o trygg server där alla känner sig välkomna, samtidigt som ja ser till att reglerna alltid följs på ett bra sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Bra, jag blir inte stressad oftast men när jag väl blir det så försöker jag ta det lungt. Och jag brukar välja att inte vara inne på datorn när jag är arg/stressad för då kan jag göra dåliga beslut

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? RP, Kriminell

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? har varit staff på massa servers och har ägt egen så kan mycket

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? ett bra tag

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart prioritera mitt staff arbete men kommer rpa när inte många behöver min hjälp. jag kommer även ta reports medan jag rpar och det ser jag inte som ett problem då min uppgift som staff är att hjälpa spelare och höja serverns spelarbas

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja såklart

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom