Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Inaktuell k27annnn | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

k27annnn

Ny Medlem
Gick med
25 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm,farsta
Användarnamn: k27annnn

Ditt namn: leon

Ange ditt födelsedatum: 21 April 2008

Ditt Discordnamn: k27duvet_59377

Berätta kortfattat om dig själv. Jag heter Leon och är 17 år gammal. Jag är en lugn och ansvarsfull person som gillar att hjälpa andra, särskilt inom spel osv jag är aktiv på rewerse och gillar att bidra till en bra stämning på servern. men sen får vi ju inte glömma att jag oxå är väldigt bra på att hantera stressiga situationer och är väldigt professionell inom staff arbetet och även utanför staff arbetet jag har alltid haft en god ton till folk även om dom inte har haft det tillbaks jag e bra på att hantera saker som är svåra att hantera jag älskar och brinner för att hjälpa folk då ja vet att de finns väldigt många just här på rewerse som behöver hjälp men ibland får dom inte hjälp o då vill ja va där och hjälpa så gott de bara går.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Vardagar: 13:00 till ungefär 23:00 Helger: 11:30 till 02:00 (beror på om ja är ute eller inte men om ja är ute kanske 15:00 till 03:00 på helger)

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? ungefär 2 veckor nu om ja tänker rätt iallafall nån vecka innan cfx gjorde som dom gjorde till nu om man räknar med all tid

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? Jag söker till helper för att ja känner att ja verkligen hade kunnat bidra till att göra servern ännu bättre De finns gånger där folk inte får hjälp i tid och då vill ja va där just den sekunden minuten och hjälpa den som behöver hjälp och de finns nya spelare som inte fattar direkt hur allt funkar o ja tycker de synd om dom när ingen staff svarar dom därför vill ja va där o hjälpa direkt och visa dom hur det funkar hur man gör saker på servern man behöver kunna sen finns de ju alltid en sak ja stört mig på här på rewerse och det är ju krim rpn ja vill kunna hjälpa när folk rdmar andra såklart behöver ja se klipp men ja vill oavsett vad finnas där för servern och hjälpa den jag vill kunna specca desutom för krim rpn är helt förstörd ja vill samla staff teamet och tycker vi alla ska fixa den tillsammans nu om ja blir godkänd som staff här på rewerse såklart.

Vad är din uppgift som Helper? Att hjälpa såklart Att finnas där för folk när dom har frågor eller behöver hjälp Att se till att folk följer reglerna men på ett snällt sätt inte gå runt o leka att jag e nån polis utan mer att vara som en guide för alla nya spelare på servern som inte kan så mycket även ta support ärenden när folk behöver hjälp.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Ja kommer va aktiv o snabb på att svara när nån skriver en report Ja kommer inte bara ignorera folk som många gör utan ta tag i saker direkt Jag är bra på att läsa av situationer vet när man ska va hård o när man ska va snäll Ja har oxå bra tålamod.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag försöker alltid behålla lugnet tänka logiskt och fokusera på lösningen om jag känner att jag inte klarar det själv tvekar jag inte att be om hjälp från annan staff eller be om en högre uppsatt att komma till just det support rummet då de kan vara till mycket hjälp.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Servervakt

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? /kick
/ban
/svban
/freeze
/goto
/bring
/spec
/revive
/reports
/samtal
/avslutasamtal
/spec off
/announce
/tpm
/dv
/noclip
/setjob
/who

01smexy

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Donations Ansvarig
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
427
Reaktioner
1
Poäng
21
Plats
Sverige
E du säker att du är aktiv från 13:00 till 23:00 på vardagar hela 10 timmar? Om du e det så kan vi säkert lösa nånting.

k27annnn

Ny Medlem
Gick med
25 September 2025
Meddelanden
5
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
stockholm,farsta
ja det är ja har ej nån skola o jobbet e endast från 07 till 09 ungefär desutom har ja mest jobb genom luren så ja jag kan va aktiv dom tiderna

01smexy

Ägare
Forumpersonal
Ägare
Donations Ansvarig
Gick med
21 September 2025
Meddelanden
427
Reaktioner
1
Poäng
21
Plats
Sverige
Jag har lagt till lite mer frågor ca 4-5 frågor till så om du öppnar en till ansökan med dom nya frågorna så kan jag svara

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom