Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Jultomten | Permanent Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

Jultomten

Ny Medlem
Gick med
3 Februari 2026
Meddelanden
2
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Sverige
Användarnamn: Jultomten

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID steam:110000134519247

Ditt Ban-Id lndbrv

Vad är din discord tagg? jultomten.1

Hur länge sedan vart du bannad? p bannad

Vem var det som bannade dig? S1NO

Var är du bannad? Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-05 222650.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c-loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in o testa min ped då de precis blivit rs o lite nya feta plagg hade kommit in o då så stod jag o gjorde de men då skulle en i gänget speedboosta o då skjöt han ett skott rakt ut i luften som träffa mig i huvet. Sen efter de så gjorde jag en report o fick inge revv efter ett tag o jag skulle dessutom precis dra o slagga men ist hände detta då så jag orkade inte ritkigt vänta på respawn (hade dessutom inge vapen elr nå sånt på mig)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde 100% fel o de står jag för men jag tänkte inte riktigt på p ban eftersom att de va hyfsat sent samt så hade jag inte riktigt tid o vänta då jag va tvungen o sticka och så hade jag dessutom inte något på mig så jag gjorde fel men de va inte så att jag gjorde de framför en snut me vapen på mig elr nå sånt liksom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blicit bannad har knappt hunnit testa lira något ville ba se pedden som jag o några polare la in o sen så hände detta...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat på att respawna trots att jag inte riktigt hade tid.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom