Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Godkänd Jabal | Temporär Avstängning

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

RealNiko

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
9
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
Rewerse
Användarnamn: Jabal

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232909137/

Ditt Hex-ID steam:11000014bdaff51

Ditt Ban-id fixjnr

Vad heter du på Discord? jabal1111

Hur länge sedan vart du bannad? 30 min sen

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? Servern

Vilken staff bannade dig? amkic

Bild på banmeddelande لقطة شاشة 2025-10-08 165507.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag hade gjort regelbrottet Fear roleplay, och få valde de att banna mig från Rewerse Roleplay.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag blev plockad eftersom jag var på väg att gå med ett gäng. Jag trodde att min vän riktade vapnet mot de andra, så jag gjorde samma sak eftersom de också riktade mot mig. Sedan sköt jag en av dem eftersom jag uppfattade situationen som att de skulle skjuta mig. Personen jag sköt powergameade, och efter det dödade de mig. Efteråt blev jag anklagad för fear RP och bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bannen var lite fel. Jag blev bannad för fear RP men jag försökte bara försvara mig. Jag trodde min polare redan riktade och de andra riktade mot oss, så jag gjorde samma. Jag sköt bara för jag trodde de skulle skjuta mig först. Jag menade inte göra ett regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har faktiskt noll bans tidigare, eftersom jag är en spelare som inte är van med att bryta regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort annorlunda genom att inte börja rikta direkt. Jag kunde ju bara låta de råna mig men jag hade mycket skott och ett stort vapen på mig inte bara glock 19.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man får göra personrån och att man kan råna nån utan anledning och inte fear rpa.

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Jag har kvar alla roller

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej!

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom