Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad hxeavy | Temporär Avstängning (amkic)

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

hxeavy

Ny Medlem
Gick med
5 Oktober 2025
Meddelanden
4
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: hxeavy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199730620225/

Ditt Hex-ID steam:110000169857741

Ditt Ban-id nqgibe

Vad heter du på Discord? hxeavy.

Hur länge sedan vart du bannad? 1 dag sedan

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? Servern, Discord

Vilken staff bannade dig? amkic

Bild på banmeddelande Skärmbild 2025-10-07 185324.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Amkic bannad mig eftersom att jag hade ett vapen utan krimroll och det är inte tillåtet och det bryter mot rewerse regler och jag ber om ursäkt för att jag bröt mot de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Så jag var vid banken nära torget sen skulle jag sätta in pengar i banken för att köpa en bil som jag fick av en grabb sen när jag skulle springa mot bilfirman så blev jag bannad för att jag hade krim utan krimroll och jag hade vapen som var jätte dumt eftersom man ej får det om man inte har krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte staffen gjorde rätt ban eftersom jag ej hade krim men dock e jag bannad från discorden så kan ej ta roller så försöker lösa det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat spela utan vapen och vänta tills mina roller skulle blivit lösta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen och ska ej göra om det

Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Hade inga roller sedan innan

Har du läst våra regler? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom