Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad Fouganjr | Ansökan till Helper

Fouganjr

Ny Medlem
Gick med
5 Augusti 2026
Meddelanden
1
Reaktioner
0
Poäng
0
Plats
göteborg
Användarnamn: Fouganjr

Ditt namn: Melvin

Ange ditt födelsedatum: 20 Februari 2010

Ditt Discordnamn: Fouganjr

Berätta kortfattat om dig själv. jag är en person som gillar att vara med vänner spela handboll och spela dator

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? allt mellan 13:00 till 02:00

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? sen igår

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? jag ansöker hit då jag vill hjälpa växa servern och göra den till en bra plats både i discord och ingame och att jag vill att folk runt omkring i servern ska känna sig trygga på alla olika sätt

Vad är din uppgift som Helper? att se till så att regler hölls visa att man är den bättre personen i rp scenarion visa respekt och lojalitet till andra staffs och spelare

Vad kommer du att bidra med som Helper? respekt lojalitet aktivetet och att gott glatt humör

Hur hanterar du stressiga situationer? genom att ta 2-3 andningar genom näsa och mun

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Jobb

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? jag vet alla dem flesta nödvändiga kommandon som behövs

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? jag tänker att jag stannar tills att servern stängs ner eller att jag blir avskedad

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? genom att göra lite rp lite staff arbete men jag kommer prioretera mitt privata liv först

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? ja det gör jag

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? nej det har jag ej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? ja jag tror det

Top Bottom