Välkommen till Rewerse's Forum!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera nu

Nekad fishstick208 | Ansökan till Helper

Status
Inte öppen för ytterligare svar.

fishstick208

Ny Medlem
Gick med
2 Oktober 2025
Meddelanden
3
Reaktioner
0
Poäng
1
Plats
sverige
Användarnamn: fishstick208

Ditt namn: Sixten

Ange ditt födelsedatum: 13 Oktober 2010

Ditt Discordnamn: fishstick208

Berätta kortfattat om dig själv. Jag är en mogen person som gillar att hjälpa folk och att vara delaktig i olika saker. Jag gillar också att spela på rewerse för att det är en väldigt bra server. Jag spelar också innebandy på fritiden.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På skoldagar spelar jag ca 3-5 timmar per dag, sen på veckodagar spelar jag ca 7-8 timmar per dag.

Hur länge har du varit en Medlem på Rewerse? Vet inte riktigt men har spelat några veckor och vill bli delaktig med servern och hjälpa andra.

Varför ansöker du till Helper på Rewerse? För att jag tycker det är kul att hjälpa folk och vara delaktig att utveckla servern.

Vad är din uppgift som Helper? En staffs uppgift är att kunna gör förändringar på servern . Det finns alltid något man kan förbättra i rp och helt allmänt. En Staff ska se till att ingen begår regelbrott och dom ska kunna ta åtgärder ifall någon eller några brukat regelbrott. Staff ska också kunna hjälpa folk som behöver hjälp och finnas för medlemmarna och samtliga i teamet. Man bör också kunna ta emot mycket kritik i support ärenden när man kan bli tvungen att göra åtgärder. Sedan så ska ju staffs göra en slumpmässig urval av spectate på medlemmar för att kunna kolla att alla sköter sig osv, och absolut inte abuse av perms.

Vad kommer du att bidra med som Helper? Jag kommer att bidra med en väldigt aktiverad och mogen staff som vill allt och alla väl men står med rättvisan. Jag kommer också att bidra med att sitta väldigt my jet i support och ta ärenden vilket jag tycker är skit kul, då man får se väldigt många scenarier där man får höra allas åsikter och kunna dra slutsatser. Jag kommer att vara aktiv som staff ingame också. Se till att inga regelbrott bryts (annars diskutera och åtgärda regelbrottet) samt aktiv i reports ingame.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer utmärkt, ifall det är många som pratar samtidigt så mutar jag några och låter hen berätta sin åsikt sen så får jag höra andras.

Vilka två ansvarsområden skulle du vilka ansvara över? Kriminell, Support

Vad har du för erfarenhet inom kommandon? Jag har varit server vakt i andra servrar men inte tyckt att det var så kul för att man kunde inte bidra med så mycket, nu ansöker jag till större och då kan jag bidra med mycket, jag kan några kommandon men jag lär mig väldigt snabbt.

Hur länge har du planerat för att bli staff på servern Rewerse? Jag har planerat att vara staff i några dgr för att ibland känns det som att det är brist på staffs.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer nog mest vara online på servern men jag kommer också vara på träningar och skola.

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja det förstår jag.

Har du tigiare haft Kriminella Varningar på Rewerse? Nej

Vet du hur man använder forum då menar jag om du vet hur man flyttar trådar och låser trådar? Jag tror jag kan lösa det annars kan jag lära mig.😁

Status
Inte öppen för ytterligare svar.
Top Bottom