- TRÅDSKAPARE
- #1
Användarnamn: epakorven
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206555367/
Ditt Hex-ID steam:11000014a48dee7
Ditt Ban-id Det står på bilden.
Vad heter du på Discord? epakorven
Hur länge sedan vart du bannad? Typ 3 timmar sedan.
Hur lång tid var din ban? 1 dag.
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? karlsson
Bild på banmeddelande
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att det uppfattades som att jag hanterade en död kropp på ett sätt som bröt mot serverns regler. Även om jag sjölv inte sköt personen eller deltog i något brottsligt så följde jag instruktionerna från andra grabbar om att söka igenom kroppen och ta vapen, vilket kan ha sett ut som att jag deltog i ett regelbrot. jag förstår nu att det var fel att agera så utan att tänka på konsekvenserna och jag ser varför det togs som ett brott mot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag körde fram till en bil för att fråga om personen hade mat till mig. Då kom en rosa bil fram och en person därifrån sa att personen i bilen var död och hade blivit skjuten. Någon i den rosa bilen sa åt mig att söka igenom kroppen och ta hans vapen, och jag gjorde det,
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag förstår varför staffen kan ha sett det som ett regelbrott så på så sätt var det inte en helt felaktig ban. Men jag tycker att det var ett missförstånd snarare än ett medvetet regelbrott från min sida. Jag sköt inte någon, jag visste inte att kroppen var där från ett tidigare brott, och jag följde bara instruktioner från andra grabb som bad mig söka igenom kroppen. Jag trodde det var en del av en rpandet typ ohc inte ett regelbrott. Hade jag förstått att det var förbjudet hade jag självk5lart inte gjort det.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare vad jag minns.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt efter och inte lysnat blint på vad andra killen sa åt mig att göra. istället för att söka igenom kroppen borde jag ha lämnat platsen. Jag borde också ha varit mer insatt i reglerna kring hantering av döda kroppar. I framtiden kommer jag att vara mycket mer försiktig och ta ansvar för mina egna handlingar, oavsett vad andra personer säger osv.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag har lärt mig att jag alltid måste tänka efter själv och inte bara följa vad andra spelare säger, särskilt i situationer som kan bryta mot serverns regler.
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar.
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206555367/
Ditt Hex-ID steam:11000014a48dee7
Ditt Ban-id Det står på bilden.
Vad heter du på Discord? epakorven
Hur länge sedan vart du bannad? Typ 3 timmar sedan.
Hur lång tid var din ban? 1 dag.
Var är du bannad? Servern
Vilken staff bannade dig? karlsson
Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig för att det uppfattades som att jag hanterade en död kropp på ett sätt som bröt mot serverns regler. Även om jag sjölv inte sköt personen eller deltog i något brottsligt så följde jag instruktionerna från andra grabbar om att söka igenom kroppen och ta vapen, vilket kan ha sett ut som att jag deltog i ett regelbrot. jag förstår nu att det var fel att agera så utan att tänka på konsekvenserna och jag ser varför det togs som ett brott mot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad Jag körde fram till en bil för att fråga om personen hade mat till mig. Då kom en rosa bil fram och en person därifrån sa att personen i bilen var död och hade blivit skjuten. Någon i den rosa bilen sa åt mig att söka igenom kroppen och ta hans vapen, och jag gjorde det,
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag förstår varför staffen kan ha sett det som ett regelbrott så på så sätt var det inte en helt felaktig ban. Men jag tycker att det var ett missförstånd snarare än ett medvetet regelbrott från min sida. Jag sköt inte någon, jag visste inte att kroppen var där från ett tidigare brott, och jag följde bara instruktioner från andra grabb som bad mig söka igenom kroppen. Jag trodde det var en del av en rpandet typ ohc inte ett regelbrott. Hade jag förstått att det var förbjudet hade jag självk5lart inte gjort det.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare vad jag minns.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha tänkt efter och inte lysnat blint på vad andra killen sa åt mig att göra. istället för att söka igenom kroppen borde jag ha lämnat platsen. Jag borde också ha varit mer insatt i reglerna kring hantering av döda kroppar. I framtiden kommer jag att vara mycket mer försiktig och ta ansvar för mina egna handlingar, oavsett vad andra personer säger osv.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, absolut. Jag har lärt mig att jag alltid måste tänka efter själv och inte bara följa vad andra spelare säger, särskilt i situationer som kan bryta mot serverns regler.
Har dina roller blivit borttagna eller är dom kvar? Dom blev indragna
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar.